ΒΟΑΚ: Τρεις προσφορές για τη σύμβαση παραχώρησης ύψους 1,7 δισ. ευρώ

ΒΟΑΚ

Ανάρτηση  για τις προσφορές που κατατέθηκαν για τη σύμβαση παραχώρησης του ΒΟΑΚ ύψους 1,7 δισ. ευρώ  έκανε στο Facebook o υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης.

«Σήμερα είναι μια μεγάλη ημέρα για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Μία ημέρα δικαίωσης και ικανοποίησης για την Κρήτη. Οι δεσμευτικές προσφορές για τη Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ, τη μεγαλύτερη παραχώρηση της τελευταίας 15ετίας, αποδεικνύουν ότι η δουλειά και ο σχεδιασμός μας αποδίδουν καρπούς.

Το μεγάλο έργο από τα Χανιά έως το Ηράκλειο, συνολικού μήκους 157χλμ. και προϋπολογισμού 1,75 δισ. ευρώ προσέλκυσε το ενδιαφέρον από σημαντικούς κατασκευαστικούς ομίλους» σημείωσε ο  κ. Καραγιάννης

«Συνολικά είχαμε 3 προσφορές:

1. ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

2. ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.

3. ΑΒΑΧ-EGIS-MERIDIAM

Δεσμευτήκαμε για έναν νέο, ενιαίο αυτοκινητόδρομο στην Κρήτη και σήμερα έχουμε ήδη συμβασιοποιήσει τα δύο από τα τρία κομμάτια αυτού του έργου και κάνουμε ένα αποφασιστικό βήμα για την υλοποίηση και της Παραχώρησης.

Δουλέψαμε όλοι μαζί με επιμονή, εντατικά και μεθοδικά.

Αξίζει ένα μεγάλο μπράβο στους υπηρεσιακούς του Υπουργείου μας αλλά και στους συμβούλους μας, γιατί μετά από δουλειά 4 ετών κάνουμε πραγματικότητα ένα όνειρο δεκαετιών για την Κρήτη» πρόσθεσε.

 

Η σύμβαση

Η σύμβαση Παραχώρησης από τα Χανιά έως την Χερσόνησο είναι το τελευταίο κομμάτι του ΒΟΑΚ. Επίσης επισημαίνεται πως για την χρηματοδότηση της σύμβασης παραχώρησης το Δημόσιο θα καλύψει κατά 800 εκατ. ευρώ την δαπάνη.  Τα 600 εκατ. ευρώ θα προέρχονται από το ΕΣΠΑ 2021-2027 και τα υπόλοιπα 200 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης. Ενώ ο παραχωρησιούχος θα καλύψει τα υπόλοιπα κεφάλαια. Αξιοσημείωτο είναι δε πως τα ηλεκτρονικά διόδια θα λειτουργήσουν στη Κρήτη όταν ολοκληρωθεί η παραχώρηση του ΒΟΑΚ.  Είναι το πρώτο νησί που εφαρμόζεται κάτι τέτοιο.

 

 

 

Exit mobile version