Τριπλή διάκριση για την Vodafone

Τριπλή διάκριση έλαβε πρόσφατα η Vodafone, στο πλαίσιο της διοργάνωσης των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2015» από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

Η εκδήλωση αυτή διοργανώθηκε για 6η συνεχή χρονιά και τελέστηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, του ΣΕΒ, του ΣΕΤΕ, του ΣΕΚΕΕ και του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικότητας  και Αειφόρου Ανάπτυξης.

Ειδικότερα, η Vodafone έλαβε Βραβεία στις παρακάτω κατηγορίες: «Επαγγελματίας της Χρονιάς» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς», διακρίσεις που αφορούν στην Ομάδα Εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις και επαγγελματίες και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν την εξυπηρέτηση του πελάτη ως προσωπική υπόθεση.

 

Exit mobile version