Quantcast
Το σήμα XS® Energy ανεβάζει στην κορυφή των ενεργειακών προϊόντων την Amway - enikonomia.gr
share

Το σήμα XS® Energy ανεβάζει στην κορυφή των ενεργειακών προϊόντων την Amway

δημοσιεύτηκε:

Της ΜΑΙΡΗΣ Ι.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

Το σήμα XS® Energy απέκτησε η Amway, εδραιώνοντας τη θέση της στον τομέα των ενεργειακών ποτών.  Με την επιχειρηματική αυτή κίνηση η αμερικανική εταιρεία ισχυροποιεί τη θέση της τόσο στα ενεργειακά προϊόντα, όσο και στις απευθείας πωλήσεις, στις οποίες εξειδικεύεται, κατέχοντας μάλιστα ηγετική θέση.

Συνιδρυτής της XS® Energy υπήρξε ο David Vanderveen, πρώην ιδιοκτήτης της επιχείρησης Amway.  Όπως υποστηρίζουν από την εταιρεία «με την νέα συμφωνία η Amway, διευρύνει τη γεωγραφική της εμβέλεια και προωθεί τη στρατηγική της να συνδεθεί με νέους επιχειρηματίες».

 «Σύμφωνα με έρευνές μας, καμία ομάδα πληθυσμού δεν είναι περισσότερο θετική απέναντι στην επιχειρηματικότητα απ’ ότι η ομάδα ατόμων κάτω των 35 ετών, που αποτελούν το συγκεκριμένο target group της επωνυμίας XS», δήλωσε ο πρόεδρος της Amway, Steve Van Andel, συμπληρώνοντας ότι «Η εξαγορά της XS από την Amway θα ενισχύσει τις προσπάθειές μας στα επόμενα χρόνια και θα δημιουργήσει περισσότερες ευκαιρίες για επίδοξους επιχειρηματίες».

Τη φήμη της σε νεότερους καταναλωτές «έχτισε» η ΧS, μέσω της διοργάνωσης πάρτι και άλλων εκδηλώσεων που συνδυάζουν την εργασία με την περιπέτεια– χαρακτηριστικά που είναι ολοένα και πιο απαραίτητα για την εργασιακή ικανοποίηση στην ομάδα των ατόμων κάτω των 35.

Με την εξαγορά αυτή η Amway συνδέεται απευθείας με τον γοργά αναπτυσσόμενο κλάδο των ενεργειακών ποτών, που από 3,8 δισ. δολάρια Αμερικής παγκοσμίως το 1999 ανήλθε στα 27,5 δισ. δολάρια Αμερικής το 2013, ενώ αναμένεται να αναπτύσσεται ετησίως κατά 13% έως το 2018, σύμφωνα με τις εταιρείες ερευνών αγοράς Euromonitor και Research and Markets.

Από το 2003 και μέχρι σήμερα η Amway αποτελούσε τον αποκλειστικό διανομέα της XS. Όλο αυτό το διάστημα η επωνυμία κατέγραφε αύξηση πωλήσεων αξίας 150 εκατ. δολαρίων Αμερικής κάθε χρόνο, ενώ πλέον τα προϊόντα διατίθενται σε 38 αγορές ανά τον κόσμο.

Στη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, η Amway σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία με τις εκδηλώσεις της και την εδραίωση της επωνυμίας σε σημαντικές και ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές, όπως η Ιαπωνία και η Βόρεια Αμερική, όπου οι μισοί ιδιοκτήτες επιχείρησης Amway που εγγράφηκαν το προηγούμενο έτος είναι ηλικίας κάτω των  35.

Να σημειωθεί, ότι η Amway είναι αμερικάνικη εταιρεία με εξειδίκευση στον τομέα των Απευθείας Πωλήσεων και ετήσιες πωλήσεις, οι οποίες ανέρχονται στα 11,8 δισ. δολάρια Αμερικής.  Μέσω του δικτύου της διακινεί επίσης τις φίρμες NUTRILITE™ επωνυμία βιταμινών, μετάλλων και συμπληρωμάτων διατροφής, ARTISTRY™ με προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας και καλλυντικά και το σύστημα επεξεργασίας νερού eSpring™, που διανέμονται  αποκλειστικά από ιδιοκτήτες της επιχείρησης Amway.  Όσον αφορά στην XS, δημιουργήθηκε στην πόλη Λαγκούνα Μπιτς στην Καλιφόρνια με σκοπό να παρέχει θετική ενέργεια μέσω ποτών με υπέροχη γεύση, χωρίς ζάχαρη και πλούσια σε βιταμίνες B.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.