Το Netflix «μιλάει» πλέον ελληνικά

Ελληνικά «μιλάει» πλέον η δημοφιλέστερη πλατφόρμα μετάδοσης τηλεοπτικού υλικού μέσω διαδικτύου στον κόσμο! Ο λόγος για το Netflix, που περιλαμβάνει πλέον προτάσεις παρακολούθησης, περιλήψεις σειρών και ταινιών στα ελληνικά, ενώ πυρετώδεις είναι οι διεργασίες για τους ελληνικούς υπότιτλους, που ήδη έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε ορισμένες από τις παρεχόμενες σειρές και ταινίες.

Μεταφρασμένες στα ελληνικά είναι και όλες οι οδηγίες της πλατφόρμας, έτσι ώστε οι Έλληνες χρήστες του Netflix να έχουν άνετη και εύκολη πλοήγηση στην πλατφόρμα. Τα στοιχεία που έχουν στη διάθεσή τους οι άνθρωποι της πλατφόρμας δείχνουν πως οι Έλληνες προτιμούν κυρίως τα κοινωνικά δράματα και τις ρομαντικές κομεντί που προσφέρει το Netflix.

Η πλατφόρμα κάνει το ντεμπούτο της στο ελληνικό κοινό, προσφέροντας το πρόγραμμά της (σειρές, ταινίες, ντοκιμαντέρ, παιχνίδια) με αρχική τιμή στα 7,99 ευρώ το μήνα.

Το Netflix απαριθμεί σήμερα περισσότερους από 100 εκατομμύρια συνδρομητές σε όλον τον κόσμο. Έχει παρουσία σε 190 χώρες και διαρκώς αναπτύσσεται και εξελίσσεται σε περιεχόμενο και αριθμό συνδρομητών.

Σε συνέντευξη Τύπου, ο Γιαν Λαφάργκ, εκπρόσωπος της εταιρείας, τόνισε πως μέχρι το 2011, η εταιρεία μετέδιδε τηλεοπτικό προϊόν του οποίου είχε αγοράσει τα δικαιώματα από τους παραγωγούς του. Όμως το 2011 αποφάσισαν να περάσουν στον τομέα της παραγωγής και παρήγγειλαν το House of Cards, το οποίο εξελίχθηκε σε σειρά-φαινόμενο!

«Για εμάς το House of Cards ήταν ένα μεγάλο στοίχημα. Καταρχήν παραγγείλαμε ολόκληρες τις δύο πρώτες σεζόν, ενώ τα κλασσικά στούντιο παραγγέλνουν στην αρχή έναν πιλότο και ανάλογα με την ανταπόκριση που έχει στο κοινό παραγγέλνουν και τα υπόλοιπα επεισόδια», σημειώνει η κ. Ζάμπα, η οποία προσθέτει ότι ένα άλλο ρίσκο που πήρε η εταιρεία ήταν να διαθέσει όλα τα επεισόδια της σεζόν ταυτόχρονα την ίδια ημέρα. «Αυτό που διαπιστώσαμε ήταν ότι κάτι τέτοιο άρεσε πολύ στους τηλεθεατές οι οποίοι «καταβρόχθισαν» και τα 13 επεισόδια της σεζόν, κι έτσι έγινε της μόδας το binge watching», εξηγεί ο κ. Λαφάγκ.

Το 2017 το Netflix παρουσίασε 400 πρωτότυπες παραγωγές σειρών και ταινιών που ισοδυναμούν περίπου με 1000 ώρες τηλεοπτικού προϊόντος, ενώ το 2018 αυτός ο αριθμός των νέων τίτλων θα φτάσει τις 650.

Όπως εξήγησαν οι εκπρόσωποι της εταιρείας, το πρώτο βήμα για την έλευση του Netflix στην Ελλάδα ήταν η τοπική προσαρμογή, το οποίο και έγινε. «Σε δεύτερη φάση, θα έρθουμε σε επικοινωνία με ελληνικές εταιρείες, παρόχους υπηρεσιών ίντερνετ και έλληνες παραγωγούς με τους οποίους θα συνεργαστούμε ώστε να φέρουμε τις υπηρεσίες μας πιο κοντά στους ελληνες καταναλωτές», ανέφερε η κυρία Ζάμπα, υπεύθυνη επικοινωνίας του Netflix για την Ευρώπη.

Στην ερώτηση για το αν το Netflix μπορεί να κατηγορηθεί για αθέμιτο ανταγωνισμό σε σύγκριση με τους τοπικούς παρόχους ανάλογων υπηρεσιών οι οποίοι πλήρώνουν για τις άδειες αναμετάδοσης, αλλά και φόρους στο ελληνικό κράτος ο κ. Λαφάργκ απαντά: «αφενός πληρώνουμε τον ΦΠΑ, και αφετέρου και να πληρώναμε φόρους αυτή τη στιγμή δεν θα πληρώναμε κάτι δεδομένου ότι προς το παρόν δεν έχουμε κέρδη από τη δραστηριότητά μας στην Ελλάδα».

Πηγή: enikos.gr


Exit mobile version