Η επίτευξη ετήσιου τζίρου 1,2 – 1,3 δισ. ευρώ είναι το στοίχημα που έχει θέσει ο όμιλος Σκλαβενίτη για την αναβίωση του δικτύου του ομίλου Μαρινόπουλου, που περνά κατά 100% στη νέα εταιρεία που θα συσταθεί για αυτόν τον σκοπό, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Καθημερινή». Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, το στοίχημα θεωρείται φιλόδοξο δεδομένης της πτώσης των λιανικών πωλήσεων από τη μία, αλλά όχι ανέφικτο δεδομένης της ισχυροποίησης των μεγάλων αλυσίδων του κλάδου τα τελευταία χρόνια.
Το κρίσιμο στοίχημα δεν είναι άλλο από την επιστροφή των καταναλωτών στα καταστήματα και το χρονικό όριο που τίθεται είναι το αργότερο εντός τετραμήνου, αφού ολοκληρωθούν όλα τα βήματα για την έγκριση της συμφωνίας και τη σύσταση της νέας εταιρείας. Η αναδιάρθρωση του δικτύου ειδικά στην Αττική, όπου ο όμιλος Σκλαβενίτη είναι ήδη ισχυρός, θεωρείται νομοτελειακή. Κάτι τέτοιο άλλωστε μπορεί να υποδειχθεί και από την Επιτροπή Ανταγωνισμού που θα κληθεί να εγκρίνει τη μεταβίβαση, αμέσως μετά την επικύρωσή της από το Πρωτοδικείο, που αναμένεται στις 21 Σεπτεμβρίου ή ενδεχομένως λίγο αργότερα, καθώς δεν αποκλείεται να ζητηθεί μικρή παράταση.
Σύμφωνα με την «Καθημερινή», η διείσδυση του Σκλαβενίτη στην υπόλοιπη χώρα, πλην Αττικής, αποτελεί άλλωστε το ισχυρό πλεονέκτημα της συμφωνίας, σε συνδυασμό με την απόκτηση των 33 υπερμάρκετ, ενώ σύμφωνα με πηγές από τον όμιλο, το προσωπικό των 11.000 ατόμων, που απασχολείται στο δίκτυο, θα διατηρηθεί και δεν θα υπάρξουν απολύσεις. Το δίκτυο του Μαρινόπουλου αποτελείται από 353 καταστήματα και 129 franchising. Η συμφωνία, που σε μεγάλο βαθμό στηρίζεται στην αξιοπιστία που φέρει το όνομα Σκλαβενίτης, προβλέπει την οριστική αποχώρηση της οικογένειας Μαρινόπουλου από το νέο εγχείρημα. Ομοίως θα εγκαταλειφθεί κάθε αναφορά στην παλιά επωνυμία της επιχείρησης και το νέο δίκτυο θα φέρει την επωνυμία της εταιρείας Σκλαβενίτης.