Quantcast
Tα MAKRO γυρίζουν σελίδα και γίνονται The MART - enikonomia.gr
share

Tα MAKRO γυρίζουν σελίδα και γίνονται The MART

δημοσιεύτηκε:

Της ΜΑΙΡΗΣ Ι. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

Με το όνομα The MART τα καταστήματα MAKRO γυρίζουν σελίδα στην επιχειρηματική τους πορεία, συνεχίζουν όμως να δραστηριοποιούνται στο οργανωμένο χονδρεμπόριο, ενταγμένα πλέον στον όμιλο Σκλαβενίτη.

Νωρίτερα μέσα στην ημέρα, οι πελάτες των MAKRO άρχισαν να λαμβάνουν στο κινητό τους μηνύματα sms, απ΄ όπου ενημερώνονταν για την αλλαγή του ονόματος των καταστημάτων. 

Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο μίας γενικότερης επιχειρηματικής αναδιάρθρωσης από τη διοίκηση Σκλαβενίτη, στον όμιλο του οποίου η γερμανική αλυσίδα cash & carry, εντάχθηκε στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου.

Πηγές προσκείμενες στην εταιρεία, τονίζουν ότι η αλλαγή του ονόματος αποτελεί την αρχή μίας σειράς νέων ανακοινώσεων, οι οποίες αναμένεται να ανακοινωθούν σταδιακά το προσεχές διάστημα.  Κύριο μέλημα της διοίκησης Σκλαβενίτη αποτελεί η διατήρηση της φήμης των καταστημάτων της σε υψηλό επίπεδο, που αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής στον πλανήτη.   Το γραπτό μήνυμα που έφθανε στους πελάτες της εταιρείας μετέφερε τις προθέσεις τις διοίκησης μέσα σε ελάχιστες λέξεις: «Με το νέο μας όνομα The MART θα συνεχίσουμε να είμαστε κοντά στον επαγγελματία».

Υπενθυμίζεται, ότι τον περασμένο Αύγουστο η Grivalia Properties, που μεσολάβησε για να γίνει το deal ανάμεσα στο Σκλαβενίτη και τα MAKRO ανακοίνωνε: «Η συμφωνία αφορά την απόκτηση του χαρτοφυλακίου εννέα καταστημάτων, συνολικής επιφάνειας 99.300 τμ περίπου, από την Grivalia έναντι τιμήματος 60 εκατ. ευρώ και την ταυτόχρονη εκμίσθωση τους για διάρκεια τουλάχιστον 15 ετών στη ΜΑΚΡΟ έναντι αρχικού ετήσιου μισθώματος 5,7 εκατ. ευρώ. Το χαρτοφυλάκιο των καταστημάτων χονδρικής αποτελείται από δύο ακίνητα στην Αθήνα, δύο στη Θεσσαλονίκη και από ένα στο Ηράκλειο Κρήτης, στην Πάτρα, στην Λάρισα, στον Βόλο και στην Ξάνθη.

Με τα ΜΑΚRO η Σκλαβενίτης εξασφαλίζει : Θέση στη χονδρική, μέσω εννέα μεγάλων καταστημάτων πανελλαδικά, συν τριών drive in,  τον έλεγχο ενός τζίρου περί τα 300 εκατ. ευρώ, τον εξοπλισμό που διαθέτουν τα καταστήματα, τα αποθέματα εμπορευμάτων της εταιρείας και ένα στημένο μηχανισμό στελεχών και υπαλλήλων που εγγυάται την απρόσκοπτη λειτουργία του δικτύου.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.