Στο πλαίσιο στήριξης της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, ξεκίνησε την 1η Ιουνίου και θα διαρκέσει έως τις 25 Ιουνίου, η δράση προβολής και προώθησης ελληνικών προϊόντων του κλάδου τροφίμων και ποτών, στο Βελιγράδι.
Τετρακόσιοι είκοσι νέοι κωδικοί ελληνικών προϊόντων, από 40 μεγάλες ελληνικές εξωστρεφείς εταιρείες, είναι στη διάθεση των Σέρβων καταναλωτών.
Στόχος της δράσης είναι, όπως αναφέρει Αθηναϊκό Πρακτορείο, η αναγνωρισιμότητα των ελληνικών τροφίμων και η τοποθέτησή τους στα ράφια των Σερβικών αγορών.
O μήνας πλαισιώνεται από παράλληλες εκδηλώσεις, όπως επιδείξεις μαγειρικής ελληνικών συνταγών, κλήρωση δώρου ταξιδιωτικού πακέτου στην Ελλάδα κ.ά.
Η εναρκτήρια εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 31 Μαΐου στο Βελιγράδι με προσκεκλημένους εκπροσώπους του Υπουργείου Οικονομίας, Εμπορίου και Μεταφορών της Σερβίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης της Σερβίας, καθώς και εκπροσώπους ελληνικών και σερβικών επιχειρήσεων.
Την εκδήλωση χαιρέτησαν ο επικεφαλής του Γραφείου Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων, Χ. Κουναλάκης, καθώς και ο ιδιοκτήτης του ομίλου Super Vero, Ν. Βερόπουλος.
Ο Πρόεδρος του Enterprise Greece Χ. Στάικος επισήμανε ότι «η παρουσίαση 40 ελληνικών εξωστρεφών εταιρειών με περισσότερους από 400 κωδικούς προϊόντων στο σερβικό αγοραστικό κοινό, είναι ένα βήμα για το πώς πρέπει να διεκδικούμε δυναμικά την εξωστρέφεια προϊόντων και υπηρεσιών».