Σύμβαση στρατηγικής συνεργασίας με την RBS Α.Ε. υπέγραψε η Εθνική Τράπεζα, με σκοπό τον εξοπλισμό καταστημάτων μικρής λιανικής με συστήματα διαχείρισης λιανικών συναλλαγών, προκειμένου, μέσω αυτών, να εξυπηρετείται πανελλαδικά η νέα υπηρεσία της τράπεζας i-bank Simple Pay Spot, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της πρώτης.
Όπως επισημαίνεται σχετικά, με τη νέα υπηρεσία i-bank Simple Pay Spot, οι καταναλωτές, στο σύνολο της χώρας, μπορούν να επισκεφθούν το κοντινότερο κατάστημα μικρής λιανικής της περιοχής τους (μίνι μάρκετ, ψιλικά, περίπτερο κ.ά.) με τη σήμανση “i-bank Simple Pay Spot” και να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με μετρητά ή με τραπεζική κάρτα, τους λογαριασμούς τους σε ΔΕΚΟ (ρεύμα, φυσικό αέριο, ύδρευση κ.ά.), τηλεπικοινωνίες και άλλους οργανισμούς ή να αγοράζουν άϋλα προϊόντα, όπως χρόνο καρτοκινητής τηλεφωνίας.
Η Τράπεζα θα εμπλουτίζει διαρκώς τις διαθέσιμες πληρωμές λογαριασμών σε φορείς και επιχειρήσεις, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καθημερινών αναγκών των καταναλωτών.
Μέλος του δικτύου“i-bank Simple Pay Spot” μπορεί να γίνει κάθε κατάστημα λιανικής, εφόσον μετά από θετική αξιολόγησή του, προμηθευτεί ένα από τα συστήματα της RBS, το οποίο στην συνέχεια θα συνδεθεί με ασφαλή τρόπο με τα συστήματα της Εθνικής Τράπεζας. Με τον τρόπο αυτό το κατάστημα απολαμβάνει πολλαπλά οφέλη όπως:
-Διεύρυνση εργασιών και νέα έσοδα, χωρίς επενδύσεις σε αποθέματα και χωρίς χρηματοοικονομικά κόστη
-Διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό και κύρος
-Άμεση ανταποδοτικότητα της επένδυση του συστήματος ταμείου, εφόσον αυτό πλέον αποτελεί και πηγή εσόδων για την επιχείρηση.
Βασικό ανταγωνιστικό πλεονεκτήματα της ένταξης ενός καταστήματος στο νέο δίκτυο i-bank Simple Pay Spot είναι ότι το κατάστημα εξοπλίζεται με την πλέον εξελιγμένη υλικοτεχνική υποδομή, καθόσον το σύστημα ταμείου και ηλεκτρονικών συναλλαγών της RBS πέρα της εξυπηρέτησης της υπηρεσίας i-bank Simple Pay Spot, εξυπηρετεί ταυτόχρονα και ευρύτερες ανάγκες του καταστήματος όπως:
-Έκδοση νόμιμων φορολογικών αποδείξεων λιανικής πώλησης και τιμολογίων
-Πλήρης διαχείριση των ταμειακών συναλλαγών (πολλαπλοί τρόποι πληρωμής, χειριστές, βάρδιες, αναμονή πελάτη κ.λπ.)
-Εμπορική διαχείριση του καταστήματος (αποθήκη, πελάτες, προμηθευτές, λογαριασμοί κ.λπ.),
-Πολιτικές loyalty (πόντοι, κουπόνια) κ.ά.