Μετά από απουσία δύο ετών και σε διάστημα λιγότερο από έναν
μήνα αφότου η Marriott International
ολοκλήρωσε την εξαγορά της Starwood Hotels and Resorts,
το διεθνές brand
επιστρέφει στην Αθήνα μέσω της νέας συμφωνίας με τον όμιλο Χανδρή για το
ξενοδοχείο Metropolitan.
Όταν το υπάρχον ξενοδοχείο ολοκληρώσει το 2018 την
προγραμματιζόμενη ανακαίνιση των 15 εκατ. δολαρίων, το ξενοδοχείο Athens
Marriott θα λειτουργήσει διαθέτοντας 366 δωμάτια.
Η υπογραφή της συνεργασίας με το ξενοδοχείο Metropolitan,
υπογραμμίζει την επιθυμία της Marriott να συνεργαστεί με ιδιοκτήτες, ώστε να
διευρύνει τα 30 εμπορικά σήματά της σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Τα Ξενοδοχεία
Χανδρή έχουν σήμερα στην ιδιοκτησία τους και διαχειρίζονται πέντε ξενοδοχεία
στην Ελλάδα, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τα Ξενοδοχεία
Χανδρή, τα οποία έχουν ισχυρή ιστορία στον κλάδο της φιλοξενίας και μοιράζονται
το όραμά μας για καινοτομία. Είμαστε επίσης περήφανοι που μας επέλεξαν ως την
πρώτη συνεργασία τους με ένα διεθνές εμπορικό σήμα», σύμφωνα με τον Carlton Ervin,
Γενικό Διευθυντή Ανάπτυξης της Marriott International στην Ευρώπη. «Το πλάνο
τους για μια σημαντική ανακαίνιση σε αυτό το ξενοδοχείο υπογραμμίζει την κοινή
μας εμπιστοσύνη στη δυναμική ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία της
Ελλάδας».
Σύμφωνα με το πλάνο ανακαίνισης το όνομα Marriott θα
κοσμήσει το κτήριο, μόλις τα δωμάτια και οι κοινόχρηστοι χώροι ολοκληρωθούν. Το
ξενοδοχείο θα διαθέτει δύο σύγχρονα εστιατόρια, ένα chic μπαρ στο roof top,
γυμναστήριο, πισίνα και τελευταίας τεχνολογίας χώρους εκδηλώσεων που μπορούν να
προσαρμοστούν με τις υπηρεσίες της Marriott, Meetingsimagined.com.
«Το ξενοδοχείο είναι ιδανικά τοποθετημένο και αναμένεται να
επωφεληθεί τα μέγιστα από την προγραμματισμένη ανάπτυξη του Φαληρικού όρμου και
του παραλιακού μετώπου της «Αθηναϊκής Ριβιέρας» και αυτή η σημαντική επένδυση
αποδεικνύει την εμπιστοσύνη μας στο μέλλον της Αθήνας αλλά και τη δύναμη της
εταιρίας μας» είπε ο Γιώργος Παϊδούσης, Πρόεδρος των Ξενοδοχείων Χανδρή.
«Εξετάσαμε πολλά εμπορικά σήματα και επιλέξαμε αυτό που
νιώθαμε ότι ανταποκρίνεται καλύτερα στη στρατηγική μας κατεύθυνση και τα υψηλά
πρότυπα φιλοξενίας» επεσήμανε ο Γιώργος Παϊδούσης. «Το μέλλον των αστικών
ξενοδοχείων, στο πλαίσιο των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, εξαρτάται από τα δίκτυα
των προγραμμάτων επιβράβευσης και σε αυτά η Marriott είναι ο παγκόσμιος ηγέτης.
Η παρουσία της Marriott τώρα στην Ελλάδα αριθμεί συνολικά 13
αστικά και παραθεριστικά ξενοδοχεία, συμπεριλαμβανομένων οκτώ με το εμπορικό
σήμα Luxury Collection, κάνοντας την Ελλάδα τη χώρα με τη μεγαλύτερη συλλογή
από Luxury Collection Hotels and Resorts στην Ευρώπη.
Επίσης η Marriott τους τελευταίους 12 μήνες άνοιξε δύο
ξενοδοχεία Autograph Collection στην Κρήτη – Domes of Elounda και Domes Noruz
Chania, αναφέρει στην ανακοίνωση ο όμιλος Χανδρή.