Quantcast
Στροφή στις κρατήσεις ξενοδοχείων μέσω διαδικτύου - enikonomia.gr
share

Στροφή στις κρατήσεις ξενοδοχείων μέσω διαδικτύου

δημοσιεύτηκε:

Της Εύας Οικονομάκη

Στις απευθείας κρατήσεις μέσω διαδικτύου στρέφονται ολοένα
και περισσότεροι επισκέπτες στα ελληνικά ξενοδοχεία, όπως προκύπτει από τα
στοιχεία που δημοσιοποίησαν οι εταιρείες Axia Hospitality και Nelio.

Σύμφωνα με
τα στοιχεία -τα οποία προέρχονται από δεδομένα σε περίπου 260 ξενοδοχεία που
είναι πελάτες των δύο εταιρειών και αφορούν το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου
2017-, οι τουρίστες προτιμούν να κάνουν τις κρατήσεις τους μέσω των ιστοσελίδων
των ξενοδοχείων, ενώ προκύπτει πως η αύξηση στις απευθείας κρατήσεις για το
συγκεκριμένο διάστημα ξεπερνάει το 107% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό
διάστημα του 2016.

Μάλιστα, για την ίδια περίοδο καταγράφηκε άνοδος σε ποσοστό
75,28% στα έσοδα που προέκυψαν από τις απευθείας κρατήσεις, ενώ παρατηρήθηκε
και αύξηση της επισκεψιμότητας των websites των ξενοδοχείων. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, οι
απευθείας κρατήσεις από κινητά τηλέφωνα αυξήθηκαν κατά 165,52%, όταν το ίδιο
ποσοστό στα tablets κυμάνθηκε στο 76,69%. Τη μεγαλύτερη αύξηση στις απευθείας
κρατήσεις παρουσίασαν οι αγορές της Αυστραλίας (163,64%) και των ΗΠΑ (160,18%).


Από την επεξεργασία των δεδομένων προκύπτει πως η είσοδος της Ελλάδας στις
λίστες με τις χώρες που παρουσιάζουν αυξητικές τάσεις στις απευθείας κρατήσεις,
αποδεικνύει ότι ο Ελληνας καταναλωτής έχει εξοικειωθεί πλέον με τη χρήση του
διαδικτύου για την επιλογή των διακοπών του και το εμπιστεύεται όλο και
περισσότερο για τις αγορές του. Τα νησιά του Ιονίου αποκτούν τη δική τους
δυναμική και εξακολουθούν να ανεβαίνουν στις προτιμήσεις του ταξιδιωτικού
κοινού, αφού η αύξηση του τζίρου στα καταλύματα του Ιονίου έφτασε το 24,12%.
Ενδεικτική του γεγονότος ότι το Ιράν αποτελεί τη νέα αναδυόμενη δύναμη στον
τουρισμό είναι η είσοδος της χώρας στη λίστα εκείνων που σημείωσαν αύξηση -
ρεκόρ στη μέση αξία/online κράτηση, με τις παραδοσιακές αγορές της Γερμανίας,
του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας και της Αμερικής να εξακολουθούν να αποτελούν
τις σημαντικότερες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό.


Νέο προϊόν για τους
ξενοδόχους


Η Axia Hospitality είναι η μόνη εταιρεία στην Ελλάδα, η
οποία προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες διαχείρισης πωλήσεων (online και
offline) και κρατήσεων στα ξενοδοχεία, διαθέτοντας συμβόλαια συνεργασίας με 53
ξενοδοχεία σε 16 προορισμούς σε όλη τη χώρα, ενώ η Nelios κινείται στο χώρο του
digital marketing για ξενοδοχεία. Οι δύο εταιρείες να διατηρούν στενή
συνεργασία και πρόσφατα λάνσαραν το Hands Free Hotelier, μία υπηρεσία
σχεδιασμένη αποκλειστικά για τον επιχειρηματία ξενοδόχο που επιθυμεί ταυτόχρονη
αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της κερδοφορίας της επιχείρησής του.







share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.