Στην ελληνική αγορά εισέρχεται η Eurosender

Στην ελληνική αγορά εισέρχεται η Eurosender οποία θα προσφέρει οικονομικές υπηρεσίες door-to-door
αποστολών, τόσο για ιδιώτες όσο και για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και e-shops,
σε 26 χώρες της Ευρώπης.


Η Eurosender είναι μία αναγνωρισμένη online
μηχανή κρατήσεων για διεθνείς door to door μεταφορές εντός της Ευρωπαϊκής
Ένωσης. Ακόμη η εταιρεία αναμένει οι παραγγελίες της από την Ελλάδα να αυξάνονται κατά 30% κάθε μήνα κυρίως όταν θα πλησιάζει η περίοδος
των διακοπών, άρα θα αυξάνεται και η ζήτηση για υπηρεσίες μεταφορών.


Ο country manager της Eurosender για την Ελλάδα, Κωνσταντίνος Δημητρακάκης ανέφερε ότι, ο στόχος μας για τα επόμενα τρία χρόνια είναι να γίνουμε ο κύριος προμηθευτής
μεταφορών της ελληνικής αγοράς για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και e-shops.
Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι και αισιόδοξοι για το λανσάρισμά μας στην Ελλάδα,
με δεδομένη την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που μπορούμε να προσφέρουμε σε
επιχειρηματικούς πελάτες.


Η επιτυχία της Eurosender βασίζεται στην
καινοτόμο πλατφόρμα της, η οποία συγκεντρώνει τις ανάγκες μεταφορών των πελατών,
πετυχαίνοντας, έτσι, καλύτερες τιμές για εκείνους, σε συνεργασία με τις πλέον
αναγνωρισμένες εταιρείες courier, που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη. Όπως
είπε, για την Eurosender, στην Ελλάδα το κοινό-στόχος είναι οι μικρές και
μεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν υπηρεσίες αποστολών σε σταθερή βάση,
καθώς και μικρές εταιρείες, οι οποίες, λόγω του μικρού αριθμού πακέτων ή/και
λόγω ακανόνιστης δραστηριότητας αποστολών, έχουν μικρή διαπραγματευτική
ικανότητα με τις εταιρείες courier. Στον τομέα ιδιωτών καταναλωτών, η
Eurosender θέτει ως στόχο τους καταναλωτές εκείνους που έχουν συγγενείς που
ζουν, εργάζονται ή φοιτούν στο εξωτερικό.


Έχοντας ξεκινήσει μόλις πριν από δύο χρόνια, στη Σλοβενία,
η Eurosender έχει καταφέρει, μέχρι στιγμής, να αναπτύξει τη δραστηριότητά της
σε 26 ευρωπαϊκές χώρες. Συγχρόνως, όπως ανέφεραν τα στελέχη της εταιρείας, η
πλατφόρμα καταρρίπτει κάθε γλωσσικό εμπόδιο, ενώ μπορεί και υπολογίζει αυτόματα
την τελική τιμή της αποστολής. Δύο χρόνια μετά το λανσάρισμά της ως μία start
up πλατφόρμα, που δημιουργήθηκε, αρχικά, για να εξυπηρετεί αποκλειστικά
σπουδαστές και ομογενείς, η Eurosender έχει συγκεντρώσει επενδύσεις ύψους
σχεδόν 600.000 ευρώ, συνολικά, από επενδυτές, όπως ένα από τα μεγαλύτερα
γερμανικά media group, το ProSiebenSat 1, την Ergo, έναν από τους
σημαντικότερους ασφαλιστικούς ομίλους της Ευρώπης, καθώς και το fund Silicon
Gardens. Επιπλέον, όμιλος Σλοβένων επιχειρηματιών επένδυσε στην Eurosender
πρόσφατα, με αποτέλεσμα η εταιρεία να αποτιμάται, αυτή τη στιγμή, συνολικά στα
5 εκατ. ευρώ. Όπως αναφέρθηκε, «η εταιρεία αναμένει, αυτή τη στιγμή, την εισροή
σημαντικών κεφαλαίων, γεγονός το οποίο αναμένεται να προσελκύσει ακόμα
περισσότερους επενδυτές, ενώ μία μεγάλη μερίδα αυτών των κεφαλαίων θα
διοχετευθεί στην ελληνική αγορά για την ανάπτυξή της σε αυτήν.






Exit mobile version