Quantcast
Στη «μάχη» της στέβιας μπαίνει η Coca- Cola - enikonomia.gr
share

Στη «μάχη» της στέβιας μπαίνει η Coca- Cola

δημοσιεύτηκε:

Στην κατηγορία των αναψυκτικών με στέβια εισέρχεται η Coca-Cola. Προσθέτοντας ακόμα ένα αναψυκτικό στο χαρτοφυλάκιο των light προϊόντων της, η εταιρεία επιδιώκει την περαιτέρω ανάπτυξη της συγκεκριμένης κατηγορίας που δείχνει να αντιστέκεται στην πτώση της κατανάλωσης.

Η εταιρεία παρουσίασε, σήμερα τη νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια, που έρχεται να προστεθεί στις τέσσερις ήδη υπάρχουσες επιλογές των καταναλωτών: την Coca-Cola Αυθεντική Γεύση, την Coca-Cola Μηδέν Ζάχαρη, Μηδέν Θερμίδες, την Coca-Cola Light και την Coca-Cola Μηδέν Ζάχαρη, Χωρίς Καφεΐνη.

Η Λίλιαν Νεκταρίου, γενική διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, ανέφερε ότι η ενίσχυση των αναψυκτικών light με την προσθήκη της νέας Coca-Cola που πρωτοκυκλοφορεί στην Ελλάδα εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει περισσότερα προϊόντα χωρίς θερμίδες, ικανοποιώντας την επιθυμία που έχουν οι καταναλωτές να περιορίζουν τη ζάχαρη (που καταναλώνουν), χωρίς να θυσιάζουν τη γεύση. Όπως πρόσθεσε, η εταιρεία δεν σταματά. Θα ακολουθήσουν και πολλά άλλα προϊόντα χωρίς ζάχαρη και θερμίδες.

Η κα Νεκταρίου εξέφρασε την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι η Coca-Cola Hellas ηγείται στην αγορά των αναψυκτικών στην Ελλάδα, τονίζοντας, παράλληλα, ότι οι πωλήσεις της εταιρείας στο σύνολο των προϊόντων της είναι αρκετά ενθαρρυντικές στο πρώτο τρίμηνο του 2017. Σε ό,τι αφορά τα αναψυκτικά με στέβια εκτιμάται ότι το μερίδιό τους ανέρχεται σε ποσοστό 5% στο σύνολο της αγοράς. Στόχος της εταιρείας είναι στη συγκεκριμένη κατηγορία το μερίδιό της να ανέρχεται σε 10-15% την επόμενη τριετία.

Όπως επισήμανε η κα Νεκταρίου, από τα προϊόντα που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου σημαντική αύξηση πωλήσεων παρουσιάζει η Coca-Cola ZERO, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων 12% το πρώτο τρίμηνο του 2017. Στόχος είναι η διεύρυνση του μεριδίου των light αναψυκτικών από 35% που είναι σήμερα σε 50% στην επόμενη τριετία.

Kυκλοφορώντας σε παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα, το νέο προϊόν Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια θα παράγεται από την Coca-Cola Τρία Έψιλον στο mega-plant του Σχηματαρίου, το μεγαλύτερο εργοστάσιο εμφιάλωσης και διανομής αναψυκτικών και χυμών της χώρας. Το Απρίλιο θα ξεκινήσουν οι εξαγωγές του προϊόντος, αρχικά στην Κύπρο σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Σύμφωνα με την κα Νεκταρίου, το νέο προϊόν θα «τεσταριστεί» στην αγορά της Ελλάδας και ανάλογα με τα μηνύματα που θα λάβει η εταιρεία από τους καταναλωτές θα διερευνηθεί σε ποιες άλλες αγορές θα εξαχθεί.

Από σήμερα αρχίζει η διάθεσή του νέου προϊόντος στα ράφια καταστημάτων λιανικού εμπορίου στην ελληνική αγορά. Η τιμή του θα είναι 3 λεπτά ακριβότερη από τα άλλα light προϊόντα της εταιρείας, ενώ θα υπάρξουν προσφορές και προωθητικές ενέργειες, αντίστοιχες με αυτές που ακολουθεί η εταιρεία για τα προϊόντα της.

Το νέο προϊόν εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική marketing «One Brand», η οποία ενσωματώνει για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας όλα τα προϊόντα Coca-Cola κάτω από μία ενιαία μάρκα. Έτσι, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει την Coca-Cola που ταιριάζει με τον δικό του τρόπο ζωής και τις δικές του προτιμήσεις, με ή χωρίς θερμίδες, με ή χωρίς καφεΐνη.

Ήδη, η Coca-Cola στην Ελλάδα προσφέρει τέσσερις διαφορετικές επιλογές Coca-Cola και επιλογές με λίγες ή καθόλου θερμίδες για όλα τα βασικά αναψυκτικά της, όπως η Fanta και η Sprite. Από την παρουσίαση της Coca-Cola Light το 1986, έχει προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές συνολικά δώδεκα προϊόντα με μειωμένη ή καθόλου ζάχαρη.

Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει μειώσει σχεδόν 20% τις θερμίδες στο σύνολο των αναψυκτικών της κατά μέσο όρο, ενώ το 2017 ενισχύει την προώθηση προϊόντων Coca-Cola χωρίς ζάχαρη, ώστε να τα γνωρίσουν ακόμη περισσότεροι καταναλωτές.


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.