Quantcast
Στην οινοποίηση και τη ζυθοποιία στρέφονται οι ελληνικές επιχειρήσεις - enikonomia.gr
share

Στην οινοποίηση και τη ζυθοποιία στρέφονται οι ελληνικές επιχειρήσεις

δημοσιεύτηκε:

Της Μαίρης Ι. Παπακωνσταντίνου

Στην εμφιάλωση κρασιού και μπίρας στρέφονται όλο και περισσότερο οι Έλληνες επιχειρηματίες, ενώ την ίδια στιγμή μειώνουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα στην παραγωγή, τυποποίηση και εμπορία ελαιολάδου.

 

24.400 νέοι κωδικοί προϊόντων
Το 2014 αποδείχθηκε έτος έντονης επιχειρηματικής δραστηριότητας, αφού όπως προκύπτει από στοιχεία της on line υπηρεσίας της 520 Barcode Hellas, δημιουργήθηκαν και κυκλοφόρησαν στην εγχώρια και διεθνή αγορά περισσότεροι από 24.400 νέοι κωδικοί ελληνικών προϊόντων.

Πρόκειται δηλαδή, για αύξηση της τάξης του 50% σε σχέση με τους νέους κωδικούς που κυκλοφόρησαν το 2013, ποσοστό που σύμφωνα με την εταιρεία αποπνέει αισιοδοξία. Επιπλέον κατά το ίδιο διάστημα 500 νέες εταιρείες εγγράφηκαν στην 520 Barcode Hellas και απέκτησαν κωδικούς με πρόθεμα 520.

Τρόφιμα Ποτά
Πρωταγωνιστικό ρόλο στην εξαγωγική προσπάθεια της χώρας και το 2014 έπαιξε ο κλάδος των τροφίμων και ποτών, καταγράφοντας μερίδιο που αγγίζει το 68%.

Όπως είχε ήδη παρατηρηθεί από τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου, ο κλάδος εμφανίζει μάλιστα τη μεγαλύτερη διασπορά στους τομείς δραστηριότητας των επιχειρήσεων του.

Νέα τάση αποτελεί η μεγαλύτερη προτίμηση που δείχνουν οι επιχειρηματίες στην οινοποίηση, τη ζυθοποιία και την αποσταματοποιία, κλάδοι οι οποίοι αυξήθηκαν σημαντικά σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, φθάνοντας το 11% του συνόλου της κατηγορίας.

Αντίθετα, κάμψη κατά 40% εμφανίζουν οι επιχειρήσεις παραγωγής, τυποποίησης και εμπορίας ελαιολάδου. Αξίζει ν΄αναφερθεί, ότι στον κλάδο των τροφίμων και ποτών, το 70% των επιχειρήσεων είναι παραγωγικές, ενώ το 30% είναι εμπορικές, εισαγωγικές ή εξαγωγικές.

Στους τομείς δραστηριότητας ακολουθούν τα καλλυντικά, τα είδη υγιεινής, τα παραφαρμακευτικά, τα είδη οικιακής χρήσης, το γενικό εμπόριο  και η ένδυση.

Ως προς την γεωγραφία της ελληνικής επιχειρηματικότητας, ο μεγαλύτερος όγκος των νέων εταιρειών και κωδικών για το 2014 δημιουργήθηκε στην Αττική και αμέσως μετά ακολουθούν η Μακεδονία, η Πελοπόννησος, η Κρήτη, η Στερεά Ελλάδα και τα νησιά του Αιγαίου.

Από την εταιρεία σχολιάζουν ότι «Τα συνολικά στοιχεία για το 2014 παρουσιάζουν ένα θετικό πρόσημο για την πορεία των ελληνικών επιχειρήσεων και επιβεβαιώνουν μία σταθερά ανοδική πορεία.

Οι ελληνικές επιχειρήσεις αποδεικνύεται ότι με όπλα την ποιότητα και το ελληνικό τους διαβατήριο μπορούν και έχουν επιτυχία τόσο στην ελληνική αγορά όσο και δεινώς».

Η εταιρεία
Να αναφερθεί ότι η 520 Barcode Hellas είναι η πρώτη εταιρεία που εισήγαγε το barcode στη χώρα μας, ενώ αποτελεί τον δημιουργό και εκδότη των κωδικών αριθμών barcode που ξεκινούν με πρόθεμα 520.

Ιδρύθηκε το 1985 ως ΕΛΚΕΣΗΠ (Ελληνικό Κέντρο Σήμανσης Προϊόντων) και μέχρι σήμερα εστιάζει στην ανάπτυξη και την εφαρμογή πρότυπων λύσεων για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Υποστηρίζει 4.800 ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις και στηρίζει με τις υπηρεσίες της την ελληνική επιχειρηματικότητα, το λιανεμπόριο και τις εξαγωγές.

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.