Αύξηση κατά 8,90% κατέγραψαν τα κέρδη του ομίλου Jumbo, κατά το πρώτο τρίμηνο της νέας οικονομικής χρήσης που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2015, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η κερδοφορία έφτασε τα σε 21,79 εκατ. ευρώ από 20,01 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περυσινής περιόδου.
Κατά την περίοδο Ιούλιο-Αύγουστο-Σεπτέμβριο 2015, οι πωλήσεις του ομίλου παρουσίασαν αύξηση +4,89%, φτάνοντας τα 152,63 εκατ. ευρώ από 145,51 εκατ. ευρώ, την προηγούμενη αντίστοιχη περίοδο. Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, «κατά την περίοδο αυτή, οι πωλήσεις στην Ελλάδα κατέγραψαν μικρή υποχώρηση, μικρότερη του αναμενομένου δεδομένων των συνθηκών, η οποία, ωστόσο, αντισταθμίστηκε από το δυναμικό ρυθμό ανάπτυξης των καταστημάτων του εξωτερικού. Καθώς το περιβάλλον αναφορικά με το μεταφορικό κόστος παρέμεινε ευνοϊκό, το μικτό περιθώριο κέρδους, κατά το πρώτο τρίμηνο της χρήσης 2015-2016, κατέγραψε μικρή βελτίωση στο 47,97% έναντι 47,55% που ήταν στην αντίστοιχη περυσινή περίοδο».
Αντίστοιχα και τα αποτελέσματα προ τόκων, φόρων, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων, (EBITDA) ανήλθαν στα 32,86 εκατ. ευρώ έναντι 29,99 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, αυξημένα κατά 9,58%, λόγω καλύτερης διαχείρισης εξόδων.
«Οι πωλήσεις για τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο, μέχρι σήμερα, σημειώνουν θετικό ρυθμό ανάπτυξης σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος, γεγονός που αποδεικνύει ότι η αγορά στην Ελλάδα παραμένει ανθεκτική. Ωστόσο, οι πωλήσεις των Χριστουγέννων παραμένουν καθοριστικές για την πορεία του δεύτερου τριμήνου και εκεί επικεντρώνεται η προσπάθεια της διοίκησης και των εργαζομένων. Από τον περασμένο μήνα, ξεκίνησε να λειτουργεί το νέο κατάστημα του ομίλου στo Pitesti της Ρουμανίας (12.000 τ.μ.). Με την προσθήκη του παραπάνω καταστήματος, ο όμιλος Jumbo διαθέτει ένα δίκτυο 73 καταστημάτων πλέον σε τέσσερις χώρες. Αναλυτικά, διαθέτει 53 καταστήματα στην Ελλάδα, 5 στην Κύπρο, 8 στη Βουλγαρία, 7 στη Ρουμανία, καθώς και το ηλεκτρονικό κατάστημα e-jumbo», σύμφωνα με την ανακοίνωση.