Quantcast
ΣΕΛΠΕ: Αύξηση 5% σημείωσε ο τζίρος των καταστημάτων στις ενδιάμεσες εκπτώσεις - enikonomia.gr
share

ΣΕΛΠΕ: Αύξηση 5% σημείωσε ο τζίρος των καταστημάτων στις ενδιάμεσες εκπτώσεις

δημοσιεύτηκε:

Ανοδικά κινήθηκε ο τζίρος των εμπορικών καταστημάτων κατά τη διάρκεια της ενδιάμεσης εκπτωτικής περιόδου 1-10 Μαΐου 2015, σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), σημειώνοντας αύξηση 5%.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του Συνδέσμου η εκπτωτική περίοδος ήταν μικρότερης διάρκειας από την περυσινή κατά μία ημέρα (10 Μαΐου Κυριακή αργία).

Οι καταναλωτές τις πρώτες ημέρες ήταν διστακτικοί στη συνέχεια και μετά από την πρόσκαιρη θετική εξέλιξη που παρουσίασαν οι συνομιλίες με τους ευρωπαϊκούς θεσμούς στις 6/5 αναθάρρησαν και πραγματοποίησαν τον μεγαλύτερο όγκο των αγορών τους τις τρείς τελευταίες ημέρες των εκπτώσεων.

Ειδικά η Κυριακή 3/5/2015, παρόλα τα προβλήματα των έκνομων ενεργειών που συμπεριλάμβαναν και κλείσιμο καταστημάτων, έδειξε μια πτώση τζίρου μόνο 3% από την περυσινή αντίστοιχη ημέρα, σύμφωνα με τον ΣΕΛΠΕ.

Ωστόσο και σε αυτή την περίπτωση, ο ΣΕΛΠΕ θεωρεί ικανοποιητικό το αποτέλεσμα, αν ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι την ίδια ημέρα διοργανώθηκε και ο ημιμαραθώνιος Αθήνας, κλείνοντας ουσιαστικά την πρόσβαση στο κέντρο, αλλά και τις διαδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν. Παρόλα τα ανωτέρω η αγορά, σημείωσε αύξηση τζίρου που ανήλθε στο 5%.

Σύμφωνα με τον ΣΕΛΠΕ, από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει ότι ο καταναλωτής έχει αγκαλιάσει το θεσμό των ενδιάμεσων εκπτώσεων συμπεριλαμβανομένων και των Κυριακών πιστεύοντας ότι εξυπηρετεί τις ανάγκες του κυρίως αυτό το διάστημα της δύσκολης συγκυρίας που βρίσκεται η χώρα μας.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.