SATO: Αύξηση πωλήσεων το 2016

Στο ποσό των 10,818 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της εταιρείας SATO στην χρήση 01/01/2016 έως 31/12/2016 έναντι 7,362 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο σημειώνοντας αύξηση 46,94%.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το brand ΕΝΤΟS παρουσίασε αύξηση πωλήσεων η οποία ανήλθε σε 43,54%. Αντίστοιχα, για το brand SATO και για το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις σε εταιρικούς πελάτες παρουσιάζουν αύξηση της τάξεως του 54,58%.

Τα μικτά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 3,811 εκατ. ευρώ έναντι 2,133 εκατ. ευρώ με το μικτό περιθώριο να βρίσκεται στο 35,22% έναντι 28,98% το προηγούμενο έτος, ενώ τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας και διάθεσης μειώθηκαν κατά 32%. Η SATO σημείωσε ζημίες μετά φόρων 1,859 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 6,437 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα 2015.

Ο δείκτης EBITDA για το έτος 2016 ανήλθε σε 699 χιλ. έναντι -3,791 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2015.

Εξάλλου, η SATO AE, το σύνολο των μετοχών της οποίας παραμένει στην κατηγορία «Επιτήρησης», συνεχίζει να εφαρμόζει συγκεκριμένο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα προσβλέπει στον εξορθολογισμό του κόστους λειτουργίας της μέσω της περαιτέρω μείωσης των λειτουργικών της δαπανών με μείωση των εξόδων ενοικίων, αναδιάρθρωση των ανθρώπινων πόρων της, επαναδιαπραγμάτευση βασικών συμβολαίων προμηθευτών και γενικότερα περαιτέρω περικοπή ελαστικών δαπανών.

Η εταιρεία διέκοψε την λειτουργία καταστημάτων της, τα οποία δεν απέδιδαν τα αναμενόμενα και η συνεισφορά τους ζημίωνε συνολικά την εταιρεία. Επιπλέον εξετάζει την περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητάς της στην εγχώρια αγορά αλλά και στο εξωτερικό, επενδύοντας και σε νέες κατηγορίες προϊόντων, όπως το παιδικό έπιπλο.


Exit mobile version