Αύξηση 10% σημείωσε η επιβατική κίνηση της Ryanair (9.9 εκ πελάτες) τον Απρίλιο 2016 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα 2015 (δηλαδή 9.9 εκ πελάτες), δήλωσε πρόσφατα ο Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ της Ryanair, Kenny Jacobs .
Μάλιστα ο κ.Jacobs ανέφερε ότι: «Αύξηση 2% εμφάνισε ο συντελεστής πληρότητας της εταιρείας τον Απρίλιο 2016 (καθώς ανήλθε στο 93%) σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα 2015 (ανήλθε 91%)».
Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι: «Οι υψηλές επιδόσεις μας (παρά τις απεργίες των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας σε Βέλγιο, Γαλλία, Ελλάδα και Ιταλία) είναι αποτέλεσμα των χαμηλών ναύλων μας καθώς και του προγράμματος “Always Getting Better” το οποίο έχει ως στόχο την βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών μας».