Με εντυπωσιακή άνοδο μεριδίου αγοράς στο 7.6% έκλεισε το 1ο τρίμηνο του 2016 για την Peugeot στην κατηγορία επιβατικών αυτοκινήτων και 8,3% στην κατηγορία ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Είναι χαρακτηριστικό, ότι σε μία εποχή κατά την οποία δοκιμάστηκε η αγορά αυτοκινήτου η μάρκα αναδείχτηκε ως μια από τις κορυφαίες επιλογές των καταναλωτών – τόσο από πλευράς εταιρικών πωλήσεων όσο και πελατών λιανικής.
Η ανοδική πορεία της μάρκας οφείλεται στις συνεχόμενες επενδύσεις στα δίκτυα επίσημων διανομέων, στις παρεχόμενες υπηρεσίες και στα ποιοτικά στάνταρ, γεγονότα που ανέδειξαν την Peugeot στην Ελλάδα ως Νο.1 Εισαγωγέα παγκοσμίως σε πρόσφατη βράβευση της εταιρείας στην Γαλλία από το Group PSA.
Αναλυτικά, στην κορυφή των προτιμήσεων του ελληνικού καταναλωτικού κοινού στην κατηγορία επιβατικών αυτοκινήτων βρίσκεται το πρόσφατα ανανεωμένο κόμπακτ Peugeot 208 ενώ ακολουθούν το οικογενειακό Peugeot 308, το σούπερμινι Peugeot 108 και τα crossovers 2008 & 3008. Στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην κορυφή των πωλήσεων βρίσκεται το πρόσφατα ανανεωμένο 208 PRO.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας η Peugeot διαθέτει μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες της αγοράς. Τα περισσότερα μοντέλα της μάρκας είναι πλήρως ανανεωμένα και εφοδιάζονται με μία σειρά σύγχρονων, προηγμένων τεχνολογικά, αλλά και ιδιαίτερα οικονομικών κινητήρων βενζίνης PureTech και πετρελαίου BlueHDi υψηλών επιδόσεων με χαμηλές εκπομπές CO2.