Περισσότερους από 7,5 εκατομμύρια επιβάτες μετέφερε η Ryanair τον Δεκέμβριο 2015, σύμφωνα με τον διευθυντή της Ryanair, Ρόμπιν Κίλι.
Συγκεκριμένα ο κ. Ρόμπιν Κίλι ανέφερε: «Διανύουμε πλέον το 3ο έτος του προγράμματος “AlwaysGettingBetter” με ενισχυμένο δίκτυο και επιπλέον αναβαθμίσεις, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους».
«Το 86% των πτήσεων ( δηλαδή 44,000) έφτασαν στην ώρα τους τον Δεκέμβριο 2015, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης της αεροπορικής εταιρείας, ενώ το 99% των παραπόνων των ταξιδιωτών απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες», σημείωσε χαρακτηριστικά.