Πέντε δισ. ευρώ σε έρευνα δαπάνησε η BOSCH μόνο για το 2014

Η ποιότητα, η καινοτομία, η εταιρική κουλτούρα και η παγκόσμια παρουσία, αποτελούν τον τετράπτυχο παράγοντα που κάνει την Bosch να διαφοροποιείται από τις άλλες εταιρείες τεχνολογίας. Μόνο για το έτος 2014, ο όμιλος Bosch κατοχύρωσε 4,600 ευρεσιτεχνίες παγκοσμίως και δαπάνησε 5 δισεκατομμύρια ευρώ σε έρευνα

Μπορεί το όνομα της εταιρείας να είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τα ηλεκτρονικά συστήματα και με εφευρέσεις όπως : αυτή του πρώτου μπουζί το 1902 , του πρώτου ABS το 1978, του πρώτου ηλεκτρικού τρυπανιού το 1932 , του πρώτου GPS το 1989, του πρώτου συστήματος ελέγχου αερόσακων το 1980 και άλλων , ωστόσο η Bosch Eλλάδας δεν μένει εκεί, παρά ακολουθεί τις εξελίξεις και τις αλλαγές στην αγορά, προσφέροντας νέες τεχνολογίες όπως ενεργειακά αποδοτική οδήγηση, ηλεκτροκίνηση, δικτυωμένα συστήματα, έξυπνες λύσεις για τεχνολογίες κτιρίων.

Η Βosch Eλλάδας οφείλει την επιτυχημένη πορεία της στο ανθρώπινο δυναμικό της. Γι’αυτό επενδύει στο προσωπικό της, υλοποιώντας εκπαιδευτικά σεμινάρια και προωθώντας συστηματικά την εκ των έσω ανάπτυξη του. Υπολογίζεται πως το 2014 υλοποιήθηκαν 191 ώρες εκπαίδευσης για το προσωπικό.

Επιπλέον επενδύει και υποστηρίζει σταθερά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες όπως οι εκδηλώσεις TEDx, οι διαγωνισμοί μηχανικής EBEC , ο θεσμός του Formula Student (μέγας χορηγός της NTUA Prom Racing team) και την κοινωνική επιχειρηματικότητα μέσω της υποστήριξης της Αshoka Eλλάδος.

Η Βosch Eλλάδας είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη και στο θέμα της νεανικής απασχόλησης. Βρίσκεται σε επαφή με τα περισσότερα πανεπιστημιακά και τεχνολογικά ιδρύματα της χώρας, ενημερώνοντας και παρέχοντας ευκαιρίες πρακτικής άσκησης και εκπαίδευσης.

Exit mobile version