Στην τελευταία θέση έφθασε το 2014 η Ελλάδα, στον τομέα της πώλησης των ηλεκτρονικών προϊόντων, σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, σύμφωνα με τα στοιχεία 2014 του Ευρωβαρόμετρου.
Ειδικότερα, το 2014, η χώρα συγκέντρωσε μόλις το 18,3% των πωλήσεων ηλεκτρονικών προϊόντων, σε αντίθεση με τον μέσο κοινοτικό όρο των πωλήσεων, που είχε ανέλθει στο 25,7%.
Πρώτο στις ηλεκτρονικές πωλήσεις προϊόντων, αναδείχθηκε το Λουξεμβούργο (46,4%), ενώ ακολούθησαν η Λετονία (37,2%), η Ρουμανία (36%), η Πολωνία και το Βέλγιο, μοιράστηκαν την τέταρτη θέση (33,9% και 32) και στην πέμπτη θέση βρέθηκε η Μεγάλη Βρετανία (32,5%).
Σημειώνεται ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων, που προσφέρει διαδικτυακές υπηρεσίες, το 85,4% των πωλήσεων προϊόντων του, προέρχεται από την χώρα στην οποία δραστηριοποιείται, ενώ το 10,3% από άλλα κράτη-μέλη της ΕΕ.
Πάντως το 21% των επιχειρήσεων που δεν δραστηριοποιείται online, δήλωσε ότι σκοπεύει να εισέλθει στον τομέα των ηλεκτρονικών πωλήσεων το επόμενο διάστημα, ενώ στον αντίποδα, το 58% απαντά ότι δεν ενδιαφέρεται να προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση, σύμφωνα με την έρευνα.