Για να πετύχει τους υψηλούς στόχους που έχει θέσει η διοίκηση του Ομίλου ΟΤΕ για το 2016 συνεχίζει να εφαρμόζει στρατηγικό πλάνο έξι πυλώνων, δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Μιχάλης Τσαμάζ, κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνάντησης της διοικητικής ομάδας του ομίλου «Management Team Meeting».
Ο κ.Τσαμάζ ανέφερε ότι:«Όχι απλά διατηρούμε τις επενδύσεις μας, αλλά τις αυξάνουμε σε πάνω από 500 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο».
«Πάντως νέες καινοτόμες υπηρεσίες αναμένεται να προσφέρει ο όμιλος στους πελάτες του εντός της χρονιάς, προκειμένου να αναβαθμιστεί περαιτέρω η εμπειρία του πελάτη σε όλα τα επίπεδα. Ειδικά, για τον ΟΤΕ ΤV το 2016 αποτελεί χρονιά ορόσημο σε επίπεδο User Experience, με νέες υπηρεσίες και πρωτοποριακές τεχνολογίες που θα αλλάξουν τον τρόπο που βλέπουμε τηλεόραση. Αντίστοιχη στόχευση υπάρχει και στον τομέα του ICT και της προώθησης καινοτόμων υπηρεσιών Μachine to Machine και Cloud», αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση.
Ακόμη ο κ.Τσαμάζ αναφερόμενος στην πορεία του ομίλου 2015 είπε: «Σχεδόν 2 εκατομμύρια νοικοκυριά και επιχειρήσεις έχουν πλέον πρόσβαση σε ταχύτητες έως 50 Mbps. Μέσα στο 2015, όσον αφορά στην κινητή, η πληθυσμιακή κάλυψη 4G αυξήθηκε σε πάνω από 80%, παραμένοντας Νο1 με διαφορά από τον ανταγωνισμό, διατέθηκε εμπορικά δίκτυο 4G+ με ταχύτητες έως και 300 Mbps, ενώ ο όμιλος ΟΤΕ ήταν πρώτος που προσέφερε τόσο σε πανελλαδικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο και ταχύτητες έως 375 Mbps».
«Όσον αφορά τις επιδόσεις του ομίλου το 2015, σταθερά ήταν τα έσοδα της εταιρείας, (περίπου 4 δισ. ευρώ), ανθεκτική λειτουργική κερδοφορία της εταιρείας, η οποία ανήλθε στα 1,2 δισ. ευρώ, τα ισχυρά ταμειακά διαθέσιμα σημείωσαν 1,3 δισ. ευρώ στο τέλος του έτους. Επιτυχής ήταν η έξοδος της εταιρείας στις αγορές με άντληση 350 εκατ. ευρώ εν μέσω capital controls», συμπλήρωσε.
Μεταξύ άλλων ο κ.Τσαμάζ τόνισε πως: «Η καθιέρωση ενιαίας εμπορικής μάρκας για όλα τα προϊόντα σταθερής, κινητής και internet, περιγράφηκε ως ορόσημο για την ιστορία του ομίλου, καθώς σηματοδοτεί τον ολοκληρωμένο κόσμο επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, που η εταιρεία θέλει να προσφέρει στους πελάτες, για να είναι η επιλογή της καρδιάς τους. Αλλάξαμε, για να είμαστε επίκαιροι. Αλλάξαμε, ακολουθώντας την επιθυμία των πελατών μας».
Στη συνέχεια ο κ.Τσαμάζ επεσήμανε: «Στην τηλεόραση, η χρονιά έκλεισε με 450.000 χιλιάδες συνδρομητές, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία. Αυτό που κάναμε, ήταν να μεγαλώσουμε την πίτα της συνδρομητικής, αντί να πάρουμε ένα κομμάτι από την υπάρχουσα. Ξεχωριστή αναφορά έγινε και στις τεχνολογικές δυνατότητες του ομίλου ΟΤΕ στον τομέα του ICT, ως αξιόπιστου παίκτη σε ευρωπαϊκό επίπεδο».