Η συνεργασία της CQS με τον ΟΠΑΠ αφορά στη διαχείριση της
τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών του, τόσο στο διαδίκτυο όσο και στο δίκτυο των πρακτορείων του σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Η ελληνική εταιρία που δραστηριοποιείται στην παροχή
υπηρεσιών διαχείρισης πελατειακών σχέσεων CQS ανέλαβε την υποστήριξη του ΟΠΑΠ με
στόχο την περαιτέρω ενίσχυση και ποιοτική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των
πελατών της εταιρείας.
Στόχος της συνεργασίας είναι η ενδυνάμωση της τηλεφωνικής
εξυπηρέτησης των παικτών και των συνεργατών του ΟΠΑΠ σε 24ωρη βάση, μέσω μιας
υπηρεσίας που θα ανταποκρίνεται στις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες υποστήριξης
και τον κεντρικό προσανατολισμό της εταιρείας για παροχή άριστων υπηρεσιών
εξυπηρέτησης.
Υπό αυτό το πρίσμα, σχεδιάστηκε από την CQS ένα νέο μοντέλο
εξυπηρέτησης, το οποίο ενσωματώνει όλα τα στοιχεία ανάπτυξης των παιχνιδιών του
ΟΠΑΠ που προσφέρονται στους πελάτες του και έχει ως κεντρικό στοιχείο την
αμεσότητα και την ευελιξία.