ΟΠΑΠ: Στις Αθλητικές Ακαδημίες η νέα γενιά… ξαναγεννιέται

Της ΜΑΙΡΗΣ Ι. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

Με σλόγκαν «Σήμερα Αθλητές – Αύριο Καλύτεροι Άνθρωποι» και οδηγό το ενδιαφέρον της για την νέα γενιά, η ΟΠΑΠ στηρίζει έμπρακτα τις δράσεις που συμβάλλουν στην προώθηση των αξιών του αθλητισμού, μέσα από το καινοτόμο πρόγραμμα των «Αθλητικών Ακαδημιών», το οποίο «αγκαλιάζει» 125 ακαδημίες ποδοσφαίρου σε 48 νομούς.

Πρόκειται για μία στοχευμένη δράση, που αγγίζει την αθλητική εκπαίδευση ολοκληρωμένα και πολύπλευρα και η οποία εξελίσσεται σε βάθος χρόνου. Το πρόγραμμα στις «Αθλητικές Ακαδημίες» βασίζεται στις αξίες που συνθέτουν το αθλητικό ιδεώδες, όπως το ευ αγωνίζεσθαι, την ευγενή άμιλλα, το σεβασμό, το ήθος και την ομαδικότητα – αξίες πολύτιμες για τη σύνθεση του χαρακτήρα κάθε παιδιού. Όπως τονίζει χαρακτηριστικά η επικεφαλής του Τμήματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης Γεωργία Λασανιάνου: «Το πρόγραμμα αναμένεται να επηρεάσει θετικά σε βάθος χρόνου τις ζωές 10.400 παιδιών και 20.000 γονέων σε όλη την Ελλάδα»

Στόχος της ΟΠΑΠ είναι να προσελκύσει περισσότερα παιδιά κοντά στον αθλητισμό και να εμπνεύσει στους νέους τα ιδεώδη του αθλητισμού και τις ευγενείς αγωνιστικές αξίες, βοηθώντας τους να γίνουν σωστοί άνθρωποι και παράλληλα καλοί αθλητές.

Μέχρι στιγμής πραγματοποιήθηκαν τα δύο από τα δέκα Φεστιβάλ σε Ηράκλειο Κρήτης και Πάτρα, όπου συμμετείχαν συνολικά περισσότερα από 1.880 παιδιά και 2.850 γονείς και συνοδοί σε Παγκρήτιο και Παμπελοποννησιακό Στάδιο αντίστοιχα. Τώρα διοργανώνεται το Φεστιβάλ Αθλητικών Ακαδημιών στο Δημοτικό Στάδιο Περιστερίου την Κυριακή 6 Μαρτίου. Οι επόμενες διοργανώσεις θα γίνουν σε Κατερίνη, Λάρισα, Άργος, Ιωάννινα, Ξάνθη και Θεσσαλονίκη.

Οι Αθλητικές Ακαδημίες ξεκίνησαν το Φεβρουάριο του 2015, ενώ μελλοντικά η εταιρεία προβλέπει εκτός από το ποδόσφαιρο, να στηρίξει και άλλα αθλήματα.

Τα προγράμματα Εταιρικής Υπευθυνότητας αποτελούν προτεραιότητα για τη ΟΠΑΠ, η οποία αναπτύσσει τη στρατηγική της στον τομέα αυτό σε τρεις βασικούς πυλώνες: Στην προαγωγή της Υγείας, στην προώθηση των αξιών του Αθλητισμού, ενώ σχεδιάζει ενέργειες και για τον τρίτο πυλώνα στρατηγικής της, που αφορά στην υποστήριξη της ελληνικής επιχειρηματικότητα και της απασχόλησης.

Το 2014 υπολογίζεται ότι δαπάνησε περί τα 48 εκατ. ευρώ σε δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Σημειώνεται, ότι η ΟΠΑΠ υποστηρίζει περισσότερες από 700 άμεσες και 17.000 έμμεσες θέσεις εργασίας, ενώ οι πωλήσεις της τον προηγούμενο χρόνο κυμάνθηκαν στα 4,5 δισ. ευρώ

Exit mobile version