Τις επόμενες κινήσεις στην αγορά του εξωτερικού αλλά και στην Ελλάδα ανέφερε ο Όμιλος Κορρέ στην ετήσια έκθεσή της, με άξονα τη διαρκή υποστήριξη του brand ΚΟΡΡΕΣ στην εγχώρια αγορά, την ενίσχυση της διεθνούς δραστηριότητας του καθώς και τη διαρκή επένδυση στην έρευνα και στην παραγωγή πρωτογενούς καινοτομίας για νέα πρωτοποριακά προϊόντα βασιζόμενα στα ελληνικά βότανα.
Η διοίκηση της εταιρείας στην ετήσια έκθεσή της που περιλαμβάνεται στα οικονομικά αποτελέσματα του 2016, αναφέρει ότι στο εξωτερικό, ο Όμιλος θα επικεντρωθεί στην Αμερική – τη 2η μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας εκτός Ελλάδος – και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Γερμανία, η Νορβηγία, και η Αγγλία.
Συγκεκριμένα, στην Βόρεια Αμερική, ο Όμιλος μέσω της θυγατρικής του εταιρείας KORRES USΑ Ltd θα ενισχύσει την μάρκα με νέα στρατηγικά προϊόντα και με προωθητικές ενέργειες στα καταστήματα Sephora καθώς και στο Korres US.com.
Στη Γερμανία, όπου ο όμιλος μέσω της θυγατρικής της εταιρείας D-A-CH Gmbh δραστηριοποιείται σε 3 αγορές – Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία, με παρουσία σε άνω των 700 σημείων πώλησης-. με το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων και της παρουσίας της να αποτελούν η εν λόγω αγορά, για το 2017, θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας, στην ενίσχυση των υφιστάμενων σημείων πώλησης (φαρμακεία, επώνυμα καταστήματα τύπου Muller, Budni κ.α.) με προωθητικές ενέργειες, στην ενδυνάμωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων ενώ παράλληλα θα προχωρήσει και στην προσθήκη νέων σημείων πώλησης στο κανάλι του φαρμακείου.
Αντίστοιχα, στην Νορβηγία, η Κορρές θα συνεχίσει να ενισχύει τη θέση της στην επώνυμη αλυσίδα καλλυντικών VITA, ενδυναμώνοντας την στρατηγική κατηγορία του προσώπου με νέα λανσαρίσματα και παρουσιάζοντας νέες κατηγορίες προϊόντων οι οποίες έχουν εξαιρετική δυναμική στη συγκεκριμένη αλυσίδα. Οι συγκεκριμένες κινήσεις θα υποστηριχθούν από έντονες προωθητικές ενέργειες (τηλεοπτική & έντυπη προβολή/προωθητικές ενέργειες/Social Media).
Επίσης, στην Αγγλία, η μάρκα ΚΟΡΡΕΣ έχει παρουσία στην πολύ γνωστή αλυσίδα φαρμακείων όπως τα Lloyds και σε επώνυμες αλυσίδες καταστημάτων (Liberty, Debenhams,Waitrose κ.α.) ενώ το 2015 εισήλθε στην αλυσίδα καταστημάτων Marks & Spenser. Στόχος του ομίλου είναι η περαιτέρω αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας του , η ενίσχυση των ηλεκτρονικών πωλήσεων οι οποίες παρουσιάζουν μεγάλη δυναμική καθώς και η περαιτέρω διείσδυση στην αλυσίδα M&S.