Οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις «ψηφίζουν» Facebook!

Οι στατιστικές, δείχνουν ότι το 89% των ατόμων που χρησιμοποιούν το Facebook στην Ελλάδα είναι συνδεδεμένα με την εταιρική σελίδα τουλάχιστον μίας μικρής ή μικρομεσαίας επιχείρησης.

«Πρόκειται για μια διαδικασία εκδημοκρατισμού του marketing υπέρ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, παρέχοντάς τους τα ίδια εργαλεία, ώστε να αναπτυχθούν εύκολα και αποτελεσματικά, ανεξαρτήτως του μεγέθους ή της τοποθεσίας τους, του κλάδου στον οποίο ανήκουν ή του επιπέδου των δεξιοτήτων τους».

Αυτό επισημάνθηκε από τους ομιλητές στην σημερινή εκδήλωση του Facebook και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, σχετικά με την προστιθέμενη αξία που προσφέρουν οι ψηφιακές λύσεις στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η χρήση ψηφιακών εργαλείων από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις παραμένει κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Παρ’ ότι η δυναμική των social media στην χώρα, βρίσκεται σε ευθυγράμμιση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, (18% στην Ελλάδα έναντι 18% κατά μέσο όρο στην Ευρωπαϊκή Ένωση), οι διαδικτυακές πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών υπολείπονται σημαντικά (6,1% στην Ελλάδα, 16% κατά μέσο όρο στην Ευρωπαϊκή Ένωση).

«Υπάρχουν πάνω από 60 εκατομμύρια μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ενεργά τις σελίδες του Facebook, επειδή παρέχονται δωρεάν, είναι εύχρηστες και έχουν καλή λειτουργία στα κινητά τηλέφωνα. Γενικότερα, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ανακαλύπτουν το Facebook για την επιχείρησή τους, επειδή γνωρίζουν ήδη να το χρησιμοποιούν για προσωπικούς λόγους: η δημιουργία μιας σελίδας είναι εξίσου εύκολη με τη δημιουργία ενός προφίλ.

Παράλληλα, στο Facebook βρίσκονται ήδη όλοι οι πελάτες.”ανέφερε ο Facebook SMB Director Στέφανος Λουκάκος στην κεντρική ομιλία της εκδήλωσης.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν και μίλησαν και εκπρόσωποι μικρομεσαίων επιχειρήσεων στις οποίες έχει συμβάλει καθοριστικά το Facebook, όπως είναι η ευρωπαϊκή διαδικτυακή υπηρεσία φύλαξης παιδιών Nannuka, αλλά και η εταιρεία ειδών παραλίας Sun of a Beach.

«Οι σχέσεις που χτίζονται μεταξύ του Nannuka και του κοινού στο οποίο απευθυνόμαστε (γονείς και επαγγελματίες παιδικής φύλαξης) είναι όλες βασισμένες στο στοιχείο της εμπιστοσύνης και αυτό αποτελεί την ύψιστη προτεραιότητα της επιχείρησής μας. Από τα πρώτα μας βήματα μέχρι και σήμερα, το Facebook είναι ένα πρωταρχικό μέσο επικοινωνίας, τόσο για τη δημιουργία ποιοτικών επισκέψεων στην σελίδα μας, όσο και για τη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων μέσα από την αλληλεπίδραση με το κοινό μας», επισήμανε η συνιδρύτρια του Nannuka Λέλα Δρίτσα Ψαρρού.

«Η χρήση του Facebook ήταν σημαντική, προκειμένου να υπάρξει αναγνωρισιμότητα του brand, αλλά είναι επίσης σημαντική προκειμένου να επικοινωνούνται συνεχώς τα βασικά μηνύματά μας στους fan μας σχετικά με τα προϊόντα μας και ό,τι νέο προσφέρουμε. Το Facebook είναι το νούμερο 1 μέσο που φέρνει πωλήσεις στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σίγουρα, είναι το πρώτο μέσο που θα χρησιμοποιήσουμε ώστε να δοκιμάσουμε την είσοδό μας στην επόμενη αγορά, αυτή της Αυστραλίας», δήλωσε η ιδρύτρια του Sun of a Beach Μελίνα Πίσπα.


Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Exit mobile version