Quantcast
NN Hellas: Στόχος η τοποθέτησή της στην κορυφή της αγοράς - enikonomia.gr
share

NN Hellas: Στόχος η τοποθέτησή της στην κορυφή της αγοράς

δημοσιεύτηκε:

της Εύας Οικονομάκη



Την ανάδειξη της NN Hellas στην πρώτη θέση της ασφαλιστικής αγοράς
στους κλάδους Ζωής, Υγείας και Αποταμίευσης-Επένδυσης στην Ελλάδα προέταξε η
νέα πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Μαριάννα Πολιτοπούλου,
τονίζοντας πως νέα καινοτόμα προϊόντα και επενδύσεις βρίσκονται προ των πυλών
το επόμενο διάστημα από την NN Hellas με βάση κυρίως τα νοσοκομειακά
προγράμματα και τον κλάδο ζωής.


Η ίδια, μεταξύ άλλων, τόνισε πως στόχοι είναι η ΝΝ Hellas να αναδειχθεί
το κορυφαίο brand στην ελληνική αγορά και να είναι η πρώτη επιλογή για τους Έλληνες
καταναλωτές. Στρατηγική της εταιρείας είναι μέσα στο 2016 να εδραιώσει
συνεργασίες με αναγνωρισμένους παρόχους στον τομέα παροχής ιατρικών υπηρεσιών
στην εγχώρια αγορά, αλλά και να ενισχύσει τη συνεργασία της με τα μεγάλα
νοσοκομεία της χώρας, σχεδιάζοντας καινοτόμα προγράμματα προκειμένου να
προσφερθεί ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών της. Οπως επεσήμανε η Μ.
Πολιτοπούλου για πρώτη φορά στην ιστορία της, η ΝΝ κατέκτησε την 1η θέση στην
αγορά Ασφαλειών Ζωής ως προς τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, σύμφωνα με τα
στοιχεία του α’ εξαμήνου του 2016. Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως τα
προγράμματα NN Orange Genius (το οποίο διατίθεται από το Δίκτυο Πωλήσεων της
ΝΝ) και SmartPlan (το οποίο διατίθεται από το δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς)
έχουν επιτύχει εντυπωσιακές επιδόσεις σε πωλήσεις. Πιο συγκεκριμένα, από τον
Απρίλιο του 2015, το χαρτοφυλάκιο (Assets Under Management) έχει ανέλθει σε
περισσότερα από 150 εκατ. ευρώ, ενώ όπως εκτιμά η νέα πρόεδρος της εταιρείας, η
ΝΝ Hellas το 2016 αναμένεται να καταγράψει κέρδη, παρά το γεγονός πως ένα μικρό
κομμάτι του παλιού χαρτοφυλακίου της εταιρείας επιβαρύνει τα αποτελέσματά της.



Επένδυση στην ψηφιοποίηση



Η ΝΝ Hellas, όπως τόνισε η Μ. Πολιτοπούλου, θα επενδύσει περαιτέρω στην
ψηφιοποίηση και βελτιστοποίηση των διαδικασιών και υπηρεσιών της, με απώτερο
σκοπό την καλύτερη δυνατή εμπειρία του πελάτη, μέσω της δυνατότητας για
αυτοεξυπηρέτηση (self service) μέσω υπολογιστή, κινητού και tablet.







share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.