Για πρώτη φορά στην Ελλάδα διαμορφώνεται ένα ολοκληρωμένο σύστημα σε smartphones και tablets, το Proof of Quality Services (PQS) το οποίο πιστοποιεί την διακίνηση εμπορευμάτων από το σημείο εκκίνησης του προϊόντος μέχρι το τελικό σημείο παραλαβής του.
Πρόκειται για την ONLINE DATA, η οποία δημιούργησε μια καινοτόμο εφαρμογή για τον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας, με κατεύθυνση την πιστοποίηση ποιότητας υπηρεσιών στη διανομή, αλλά και στη συλλογή των εμπορευμάτων και των φορτίων.
Εν τω μεταξύ, η παραλαβή των εμπορευμάτων μέχρι σήμερα γίνονταν με ειδικά RF τερματικά, τα οποία κάλυπταν την καθημερινή εργασία, παρουσιάζοντας όμως δύο βασικά μειονεκτήματα: Το υψηλό κόστος απόκτησης αλλά και την έλλειψη πιστοποίησης ποιότητας των παραληφθέντων εμπορευμάτων.
Οι κύριοι άξονες πάνω στους οποίους κινείται η υλοποίηση της πιστοποίησης ποιότητας υπηρεσιών Proof of Quality Services (PQS) της ONLINE DATA, είναι οι ακόλουθες: Παραλαβή Εμπορευμάτων / Πιστοποίηση Παραλαβής, Παράδοση Εμπορευμάτων / Πιστοποίηση Παράδοσης, Ευκολία εντοπισμού θέσης οχήματος, Pull and Push Notifications προς και από οδηγούς αλλά και η Παραλαβή Εμπορευμάτων / Πιστοποίηση Παραλαβή.
Αξιοσημείωτο είναι δε, ότι με την εφαρμογή της λύσης PQS, το λογισμικό χρησιμοποιείται από απλές συσκευές (tablet), οι οποίες διαθέτουν με μικρό όγκο και ιδιαίτερα χαμηλό κόστος. Επιπλέον ο χρήστης της συσκευής, έχει τη δυνατότητα να φωτογραφήσει τα εμπορεύματα, πιστοποιώντας 100% την ποιότητα παραλαβής. Ταυτόχρονα οι φωτογραφίες που λαμβάνονται, αποθηκεύονται σε ειδικό portal, που λειτουργεί στην εκάστοτε εταιρεία και απευθύνεται στους πελάτες της. Μάλιστα ο πελάτης μπορεί, ανά πάσα στιγμή, να συνδεθεί και να παρακολουθήσει σε πραγματικό χρόνο, τις εκφορτώσεις που τον αφορούν, εμφανίζοντας τις ληφθείσες φωτογραφίες.
Η εφαρμογή του PQS σε κάθε οργανισμό Logistics Provider προσφέρει μεγάλη μείωση κόστους στη καθημερινή λειτουργία, καθώς επιτυγχάνεται: Χαμηλό κόστος συσκευών και λογισμικού- Μείωση 90%, Online / Offline λειτουργία- Αύξηση Λειτουργικότητας 100%, ευελιξία στις διαδικασίες, πιστοποίηση των παραλαβών- Αύξηση Λειτουργικότητας 100%, αποφυγή διενέξεων / αστικής ευθύνης – Μείωση 70%, αρτιότερη και πιστοποιημένη εξυπηρέτηση των πελατών- Αύξηση Λειτουργικότητας 100%, μείωση χρόνου λειτουργιών και αύξηση της παραγωγικότητας- Μείωση Χρόνου 50%, μείωση τηλεπικοινωνιακού κόστους- Μείωση Κόστους 25%, απόλυτη γνώση θέσης οχημάτων- Αύξηση Λειτουργικότητας 100%, μείωση κόστους περισυλλογής- Μείωση Κόστους 50%, αλλά και μείωση εκπομπής ρύπων.