Με ρυθμό αύξησης 5% τρέχουν οι πωλήσεις του ομίλου METRO (My market, Metro) τους πρώτους μήνες του 2022 έναντι 4% που έκλεισαν την προηγούμενη χρονιά. Η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται κυρίως στη χονδρική καθώς έχουν σταματήσει φέτος τα lockdown.
Η πίεση όμως στα περιθώρια κέρδους συνεχίζεται και με εντονότερους ρυθμούς και τη φετινή χρονιά παρά τις κινήσεις περιορισμού του κόστους.
Ο όμιλος το 2021 πέτυχε αύξηση καθαρών πωλήσεων κατά 2,26% στα 1.36 δισ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων, αποσβέσεων και τόκων (EBITDA), ανήλθαν σε 57 εκατ. ευρώ, έναντι 58,7 εκατ. ευρώ το 2020 (μείωση 2,90%) λόγω του αντίκτυπου της αύξησης των τιμών της ενέργειας από τον Ιούλιο του 2021 και μετά η οποία συνεχίζεται με εντονότερους ρυθμούς τους πρώτους μήνες του 2022.
Η επίπτωση του ενεργειακού κόστους σε επίπεδο EBITDA ήταν της τάξεως των 8 εκατ. ευρώ το 2021 ενώ το 2022 αν η κατάσταση συνεχιστεί η επίπτωση θα ξεπεράσει τα 12 εκατ. ευρώ.
Εν τω μεταξύ το 2022 αναμένονται 6 νέα καταστήματα My market, ενώ οι πελάτες των METRO Cash & Carry, ήδη πραγματοποιούν τις αγορές τους και από το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας, αποκλειστικά για επαγγελματίες Μαζικής εστίασης & Ho.Re.Ca. αλλά και Λιανικής Πώλησης, το οποίο από τη σιωπηλή του όπως τη χαρακτηρίζει η εταιρεία έναρξη (Μάρτιος 2022) έως σήμερα, έχει δεχθεί περισσότερες από 2.000 παραγγελίες ξεπερνώντας το 1 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις.