Μασούτης-Κρητικός: Τι αλλαγές φέρνει στα σούπερ μάρκετ το νέο deal

Ένα ισχυρό δίκτυο με περισσότερα από 1.200 καταστήματα και συνολικές ετήσιες πωλήσεις που θα προσεγγίσουν τα 2 δισ. ευρώ αναμένεται να δημιουργήσει το επικείμενο deal μεταξύ Μασούτης και ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός για την απόκτηση της δεύτερης από την πρώτη. Η Μασούτης μεσα από την εξαγορά αποκτά δυναμική στα μικρά σημεία πώλησης όπου έχει σημαντική παρουσία η Κρητικός με το μοντέλο franchise.

Αυτό αναμένεται να φέρει ανακατατάξεις στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου, στον οποίο πρώτος «παίκτης» είναι η αλυσίδα Σκλαβενίτης, ενώ σήμερα στη δεύτερη και τρίτη θέση βρίσκονται η  Lidl Hellas και η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας η υπογραφή μη-δεσμευτικής δήλωσης προθέσεων μεταξύ των διοικήσεων των δύο εταιρειών για την απόκτηση του 100% της αλυσίδας ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός από την Διαμαντής Μασούτης ΑΕ. Πρόκειται για ένα καθοριστικό βήμα για την ολοκλήρωση της συμφωνίας, η οποία πλέον αναμένεται στο τέλος του έτους κι ενώ η συναλλαγή θα υπόκειται στις αναγκαίες προηγούμενες εγκρίσεις των αρμόδιων εποπτικών αρχών.

Exit mobile version