Κωτσόβολος: Επενδυτικό πρόγραμμα ανανέωσης των καταστημάτων

Επενδυτικό πρόγραμμα που εστιάζει στην ανανέωση των καταστημάτων της υλοποιεί η αλυσίδα Κωτσόβολος, η οποία εκτιμά ότι οι πωλήσεις της κατά την οικονομική χρήση 2015-2016, θα αυξηθούν κατά 5%και θα διαμορφωθούν στα 380 εκατ. ευρώ.

Κατά το τελευταίο έτος η εταιρεία προχώρησε σε 25 ανακαινίσεις καταστημάτων, ενώ ένα νέο ακόμα κατάστημα στην Άρτα και δύο νέα καταστήματα με συνεργασία franchise (στην Κώ και τον Άγιο Νικόλαο) πρόσθεσε στο δίκτυο καταστημάτων της, το οποίο αριθμεί συνολικά 95 καταστήματα ανά την Ελλάδα. Παράλληλα, πραγματοποίησε τρεις μετεγκαταστάσεις καταστημάτων (επί της οδού Τσιμισκή, στην Ελευσίνα και στο Περιστέρι) σε αναβαθμισμένους χώρους και κομβικά σημεία.

Με αφορμή το νέο κατάστημα στο Περιστέρι, ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ανδρέας Αθανασόπουλος, επεσήμανε σε εκπροσώπους του Τύπου, ότι «Πρωταρχικός στόχος της Κωτσόβολος, αποτελεί να αλλάξει θεαματικά την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή, αναδεικνύοντας τον ρόλο των προϊόντων της στην καθημερινή ζωή των πελατών.  Έτσι, για παράδειγμα, με τη δημιουργία μιας φιλικής και οικογενειακής ατμόσφαιρας και με το κάλεσμα: «Ελάτε Σπίτι μας», ο καταναλωτής μπορεί να κατανοήσει καλύτερα τις ιδιότητες των συσκευών στη ζωή τους. Αλλά και η εμπειρία του online χρήστη έχει βελτιωθεί, μέσω της διαδικτυακής εκπομπής “TryMe”, όπου εξειδικευμένοι παρουσιαστές δοκιμάζουν και παρουσιάζουν όλες τις καινούριες ηλεκτρονικές και ηλεκτρικές συσκευές της αγοράς. Η Κωτσόβολος έχει ταυτόχρονα αυξήσει την γκάμα των προσφερόμενων υπηρεσιών της, προσθέτοντας δύο νέες υπηρεσίες, το «MEGA Συμβόλαιο Σπιτιού», για παροχή επισκευών σε οικιακές κτιριακές εγκαταστάσεις και υποστήριξη των βασικών ηλεκτρικών συσκευών του σπιτιού, καθώς και την «Υπηρεσία Μετακόμισης», κάνοντας τη ζωή του καταναλωτή πιο εύκολη σε μία ενδεχόμενη μετακόμιση.

Ο κ. Αθανασόπουλος επεσήμανε ότι «Η τρέχουσα οικονομική χρήση που ολοκληρώνεται στα τέλη Απριλίου αναμένεται να κλείσει με απόλυτη επιτυχία για την Κωτσόβολος, με τις πωλήσεις του δικτύου των καταστημάτων της αυξημένες περίπου κατά 5%, ενώ σε ό,τι αφορά στην κερδοφορία οι προβλέψεις δείχνουν καθαρά κέρδη άνω των 5 εκατ. ευρώ. Αυτό θεωρείται σημαντικό επίτευγμα δεδομένου ότι η εταιρεία την προηγούμενη χρονιά είχε καταγράψει σημαντικό τζίρο, λόγω του προγράμματος της Ψηφιακής Σύγκλισης και του προγράμματος της Ψηφιακής Μετάβασης (Digea). Επίσης, η μέχρι τώρα πορεία έχει συνοδευτεί από σημαντικότατη διεύρυνση μεριδίων αγοράς σε όλες τις εμπορικές κατηγορίες δραστηριοποίησης. Όλες αυτές οι επιτυχίες έχουν ως βάση αναφοράς την ικανοποίηση των πελατών μας, αφού κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς σημειώσαμε ρεκόρ επισκεψιμότητας στα καταστήματα, αλλά και μέγιστη ικανοποίηση των πελατών μας, καθώς στοιχεία φανερώνουν πως σε ποσοστό 94% δηλώνουν από ‘Ικανοποιημένοι’ έως ‘Πολύ Ικανοποιημένοι’. Επιπλέον, αυξήσαμε το προσωπικό μας σε ποσοστό 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, ενώ καταστήσαμε νέο ρεκόρ στις εσωτερικές μετρήσεις ικανοποίησης των εργαζομένων μας. Όλα τα παραπάνω μας γεμίζουν ικανοποίηση και αισιοδοξία, και συνεχίζουμε δυναμικά προς αυτή την κατεύθυνση, παραμένοντας σταθεροί στη δέσμευσή μας να βελτιωνόμαστε συνεχώς, τιμώντας την εμπιστοσύνη των πελατών μας».

Exit mobile version