Quantcast
Κορρές: Άλμα πωλήσεων κατά 35% το τρίμηνο – Ετοιμάζει είσοδο στη Βραζιλία - enikonomia.gr
share

Κορρές: Άλμα πωλήσεων κατά 35% το τρίμηνο – Ετοιμάζει είσοδο στη Βραζιλία

δημοσιεύτηκε:

Της ΜΑΙΡΗΣ Ι.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

Στη Βραζιλία ετοιμάζεται να εισέλθει η ΚΟΡΡΕΣ, κάνοντας το πρώτο βήμα στην Λατινική Αμερική.  Η επίσημη έναρξη της παρουσίας της δρομολογείται για το δεύτερο τρίμηνο του 2015, στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας που έχει συνάψει με την AVON.

Εν τω μεταξύ, η εταιρεία παρουσίασε τα οικονομικά μεγέθη του πρώτου τριμήνου του έτους, τα οποία «τρέχουν» με διψήφια ποσοστά. Με πρωταγωνιστή την εξαγωγική της δραστηριότητα, την λειτουργική κερδοφορία και τη σημαντική άνοδο των καθαρών κερδών, το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου, πέτυχε αύξηση των ενοποιημένων πωλήσεων κατά 35% και αύξηση στις πωλήσεις του εξωτερικού κατά 116%

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 35% και διαμορφώθηκαν στα 16,9 εκατ. ευρώ, με την εταιρεία να το αποδίδει στη θετική πορεία που καταγράφει στην ελληνική αγορά, αλλά και στις αγορές του εξωτερικού.

Στην Ελλάδα, κατά τους τρεις πρώτους μήνες του έτους, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8%, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, αποτυπώνοντας τα οφέλη από την παρουσίαση καινοτόμων φυσικών προϊόντων, αλλά και του εντατικού πλάνου επικοινωνίας και προώθησης της μάρκας σε όλες τις στρατηγικές προϊοντικές κατηγορίες.

Στο εξωτερικό ο όμιλος διπλασίασε τις πωλήσεις του, λόγω της επιτυχημένης δραστηριότητάς του στην Αμερική, αλλά και της ενισχυμένης απόδοσης των αγορών προτεραιότητας στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα, συνολική ανάπτυξη της τάξης του 102% παρουσίασαν οι αγορές της Γερμανίας, της Αγγλίας, της Ισπανίας, της Γαλλίας και των Σκανδιναβικών χωρών, ενώ στη Βόρεια Αμερική, η επιτυχημένη πορεία της μάρκας συνεχίζεται με ιδιαίτερα ενθαρρυντικούς ρυθμούς

Όπως υποστηρίζουν από την εταιρεία, στην ενίσχυση των πωλήσεων σημαντικά συνέβαλε το επιτυχημένο λανσάρισμα νέων σειρών για περιποίηση προσώπου (με έμφαση στην αντιγήρανση) και αντηλιακή φροντίδα, καθώς και η νέα συλλογή αρωμάτων και βαφών για τα μαλλιά, ενώ στο εξωτερικό, η ενίσχυση των αποτελεσμάτων οφείλεται σε καινοτόμα προϊόντα και στο άνοιγμα νέων αγορών.

Πιο συγκεκριμένα στην ελληνική αγορά λανσάρει τη σειρά αντιγήρανσης που έχει ως βάση της την νέα Μαύρη Πεύκη κατά της βαρύτητας, την νέα σειρά ενυδάτωσης Άνθη Αμυγδαλιάς βασισμένη στις ευεργετικές ιδιότητες των ελληνικών βιολογικών Ανθών Αμυγδαλιάς από την Ελασσόνα, αλλά και τη συλλογή Beauty Shots με μάσκες και scrubs. Στην αντηλιακή φροντίδα, οι νέες προτάσεις της εταιρείας εστίασαν στην tinted εκδοχή του multi-action αντηλιακού Κόκκινο Σταφύλι και στην αντηλιακή σειρά προσώπου με ελληνικό βρώσιμο γιαούρτι, παγκόσμια καινοτομία της μάρκας, που πλέον προσφέρει και προστασία IR. Τη σειρά ΚΟΡΡΕΣ Άρωμα συμπλήρωσε η νέα συλλογή Eau de Cologne, βασισμένη στις αρχές της αρωματοθεραπείας, ενώ μεγάλη επιτυχία γνωρίζει και η φυτική βαφή.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα οικονομικά στοιχεία, όπως διαμορφώθηκαν στο τρίμηνο του έτους, τα αναπροσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA),-  εάν αφαιρεθεί η επίπτωση του έκτακτου κόστους αναδιοργάνωσης από το πρώτο τρίμηνο του 2014- αυξήθηκαν κατά 45% και διαμορφώθηκαν στα 4,4εκατ. ευρώ, έναντι 3,1εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), αυξήθηκαν κατά 92% και διαμορφώθηκαν στα 4,4εκατ. ευρώ από 2,3εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2014, λόγω της μεγάλης ανάπτυξης των πωλήσεων σε όλες τις αγορές, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, τετραπλασιάστηκαν και διαμορφώθηκαν σε 1,5εκατ. ευρώ, ως αποτέλεσμα της εξαιρετικά θετικής πορείας της συνολικής δραστηριότητας του ομίλου.

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.