Καμπάνια για την ευαισθητοποίηση στους κινδύνους του ηλεκτρονικού εμπορίου

Καμπάνια για την ευαισθητοποίηση εμπόρων και καταναλωτών γύρω από τους κινδύνους που αντιμετωπίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο  διοργανώνουν από κοινού το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και η ΕΣΕΕ.

Η έναρξη της καμπάνιας θα δοθεί στη ΔΕΘ και θα επιτρέπει την ενημέρωση καταναλωτών και επιχειρηματιών για την ηλεκτρονική εφαρμογή FeeLSAFE.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, Βασίλης Κορκίδης, κατά τη διάρκεια σχετικής συνέντευξης τύπου που έλαβε χώρα την Τετάρτη στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, ανέφερε πως η διασφάλιση ασφαλών ηλεκτρονικών συναλλαγών θα πρέπει να είναι βασική προτεραιότητα λόγω της επέκτασης των ηλεκτρονικών συναλλαγών και του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα πρέπει να προχωρήσει άμεσα η συστηματική ενημέρωση επιχειρηματιών και καταναλωτών.

Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ επεσήμανε ακόμη ότι η Συνομοσπονδία θα αναλάβει δράση για επόμενες ενέργειες προς όφελος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με τη χρήση τεχνολογιών αναφορικά με SMEs clouding (υπολογιστικό νέφος).

Από την πλευρά του ο διευθυντής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Μανώλης Σφακιανάκης, αναφέρθηκε στο τρίπτυχο της πάταξης του ηλεκτρονικού εγκλήματος: «Ασφαλέστερη συναλλαγή, εξάλειψη κινδύνου και πάταξη της φοροδιαφυγής».

 

Exit mobile version