Quantcast
ΙΖΟΛΑ: Η μεγάλη επιστροφή μιας ιστορικής μάρκας - enikonomia.gr
share

ΙΖΟΛΑ: Η μεγάλη επιστροφή μιας ιστορικής μάρκας

δημοσιεύτηκε:

 Η Γ.Ε ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Α.Ε.Ε, εξελίσσοντας το ήδη ευρύ χαρτοφυλάκιο επιτυχημένων μαρκών που αντιπροσωπεύει στην Ελληνική αγορά, κάνει το επόμενο, σημαντικό της βήμα, αναβιώνοντας μια ιστορική, Ελληνική μάρκα, συνώνυμη με τη λευκή συσκευή στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή.

Η ΙΖΟΛΑ, δημιούργημα του Παναγιώτη Δράκου, ενός δαιμόνιου επιχειρηματία από τη Θήβα, ιδρύθηκε το 1930 και αποτέλεσε για τη χώρα, για πάνω από 50 χρόνια, μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες με περισσότερους από 2,500 εργαζόμενους και παραγωγή 800.000 συσκευών ετησίως.

Το 1951 παράχθηκε η πρώτη ελληνική ηλεκτρική κουζίνα ΙΖΟΛΑ και το 1952 το πρώτο ψυγείο.

Από τότε και έως τα μέσα της δεκαετίας του 1990, η μάρκα κατέλαβε την πρώτη θέση στις πωλήσεις ηλεκτρικών συσκευών, ξεπερνώντας σε μερίδια αγοράς το 48%.

Η ΙΖΟΛΑ μεσουράνησε στην Ελληνική αγορά ως η βιομηχανία οικιακών συσκευών που έφερε “τον πολιτισμό στο σπίτι”, όπως επιβεβαίωνε το σύνθημα που την ακολουθούσε για πολλές δεκαετίες.

Αποτέλεσε ιστορικό παράδειγμα πρωτοπόρας ελληνικής βιομηχανίας, γεγονός το οποίο δείχνει τι μπορεί να επιτύχει η ελληνική επιχειρηματικότητα. Η περίπτωση της ΙΖΟΛΑ ταυτίστηκε με τη μάρκα που μεγαλουργεί, κυρίως για το καλό της πατρίδας και των εργαζομένων.

Σήμερα, διατηρώντας τη μοναδικότητά της, αναβιώνει μέσα από τα νέα, υψηλής αισθητικής και τεχνολογίας προϊόντα της, που μπορούν να χαρακτηριστούν όπως και τότε, ως ”το κόσμημα του σπιτιού”.

Ήδη, διατίθενται στα καταστήματα ηλεκτρικών συσκευών, οι πρώτες κουζίνες ΙΖΟΛΑ νέας εποχής, σε τρεις τύπους: εμαγιέ, κεραμικές και εντοιχιζόμενες. Διατηρώντας τη σταθερή κι αδιαπραγμάτευτη ποιότητα που είχε οικοδομήσει η μάρκα στην μακρόχρονη πορεία της στο παρελθόν, οι νέες συσκευές ΙΖΟΛΑ συμβαδίζουν, σχεδιαστικά, με τις τάσεις της εποχής και τις ανάγκες του σύγχρονου νοικοκυριού και ταυτόχρονα προσφέρουν λύσεις στην ιδανική σχέση αξίας-τιμής.

Ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιώργος Δημητρίου, δήλωσε για το νέο αυτό εγχείρημα: “Η ΙΖΟΛΑ υπήρξε μια θρυλική μάρκα, υπόδειγμα δημιουργικότητας μέσα σε δύσκολες οικονομικές συγκυρίες και νιώθουμε υποχρεωμένοι να δώσουμε στη νέα γενιά καταναλωτών την ευκαιρία να τη γνωρίσει, να την εμπιστευτεί και να την αγαπήσει, όπως οι προηγούμενες”.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.