Interamerican: Αύξηση 57,8% σημείωσαν τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων το πρώτο εξάμηνο

Σημαντική αύξηση της κερδοφορίας της κατά 57,8% παρουσίασε η Interamerican στο πρώτο εξάμηνο του 2017 καθώς τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 10,1 εκατ. ευρώ έναντι 6,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας τα λειτουργικά κέρδη οφείλονται στα αποτελέσματα παραγωγής ασφαλίστρων, παρά τις δυσκολίες του οικονομικού περιβάλλοντος. Τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα έφθασαν στα 177,2 εκατ. ευρώ, έναντι 167,3 εκατ. πέρυσι.

Επίσης, ο όμιλος παρουσιάζει υψηλούς δείκτες φερεγγυότητας, κατά Solvency II, των τριών ασφαλιστικών εταιρειών του. Συγκεκριμένα, η φερεγγυότητα ανέρχεται στο 169% για την εταιρεία Ζωής, στο 202% για την εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων με την εφαρμογή του Μερικού Εσωτερικού Μοντέλου και στο 136% για την εταιρεία Βοήθειας. Το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων της Interamerican, στο κλείσιμο Ιουνίου 2017, ανέρχεται σε 212,5 εκατ. ευρώ.

Η αύξηση της παραγωγής κατά 5,9%, που υπερβαίνει τις 4 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με την αύξηση που παρουσίασε αντιστοίχως η ελληνική ασφαλιστική αγορά, υπογραμμίζει τη δυναμική των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων της Interamerican σε μια περίοδο κατά την οποία η Διοίκησή της έχει δρομολογήσει σημαντικές αλλαγές, στη βάση ενός ευρύτερου ανασχεδιασμού του εμπορικού τομέα και του επιχειρησιακού πλάνου για την προσεχή πενταετία.

Πιο αναλυτικά, σημειώθηκε παραγωγή μεικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων 40 εκατ. ευρώ στον κλάδο Ζωής, συμπεριλαμβανομένων των unit linked προϊόντων (αύξηση 23% συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο 2016), 43,3 εκατ. στον κλάδο Υγείας (αύξηση 4,8%) και 93,9 εκατ. στις Γενικές Ασφαλίσεις, μαζί με τα ασφάλιστρα του τομέα Βοήθειας (αύξηση 0,4%). Στα αποτελέσματα αυτά συνεισέφεραν ουσιαστικά όλα τα δίκτυα διανομής: το εταιρικό δίκτυο Agency, το δίκτυο συνεργαζομένων Brokers, οι απευθείας πωλήσεις-Anytime, οι τραπεζικές συνεργασίες και τα υπόλοιπα κανάλια. Η συνεισφορά τους δικαιώνει την πολυκαναλική πολιτική της Interamerican στη διανομή με κάθε τρόπο που θα ήθελε ο πελάτης, με την εταιρεία να δίνει χώρο και περιθώρια εξειδικευμένης προσέγγισης των ασφαλιστικών αναγκών στους συνεργάτες πωλήσεων και με κατεύθυνση του δυναμικού του δικτύου Agency εστιασμένη στον απαιτητικό ρόλο του συμβούλου. Η εστίαση στην απόδοση αξίας στον πελάτη επιβεβαιώνεται σταθερά και από τις συνεχώς βελτιούμενες διαδικασίες πληρωμών και αποζημιώσεων σε δικαιούχους, που κατά το πρώτο εξάμηνο ανήλθαν σε 113,8 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, η Interamerican κατά το πρώτο εξάμηνο έχει επανακάμψει αποφασιστικά στον κλάδο Ζωής, έχει βελτιώσει την ισορροπία στο μείγμα των Γενικών Ασφαλίσεων (κλάδος αυτοκινήτου έναντι λοιπών κλάδων) διατηρώντας τον ηγετικό ρόλο στην αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου και την αυξητική τάση του πελατολογίου της Anytime. Η εταιρεία φιλοδοξεί να ξεπεράσει τα 500 εκατ. ευρώ σε παραγωγή έως και το 2022 και να αυξήσει σημαντικά το μερίδιο αγοράς, κυρίως στις ασφαλίσεις αυτοκινήτου και στην υγεία, όπου θα αναλάβει ανατρεπτικές πρωτοβουλίες, με χρήση του μοντέλου δυναμικής τιμολόγησης και με σημαντικά κίνητρα και πολλαπλότητα επιλογών για τους πελάτες.

«Η Interamerican βρίσκεται σε σταθερή τροχιά εκσυγχρονισμού και ανταπόκρισης τόσο στα σημερινά δεδομένα όσο και τις μελλοντικές συνθήκες της αγοράς, διατηρώντας σε ικανοποιητικό επίπεδο τα οικονομικά αποτελέσματά της. Η κερδοφορία επιτυγχάνεται με ταυτόχρονη διατήρηση υψηλής κεφαλαιοποίησης, δηλαδή της φερεγγυότητας και αξιοπιστίας της εταιρείας. Θέτουμε τα θεμέλια μιάς νέας επιχειρηματικής στρατηγικής, με ανανεωμένη την προσέγγιση των αναγκών και της σχέσης μας με τους πελάτες, που θα υποστηριχθεί και από τον νέο τρόπο εργασίας τον οποίο σταδιακά εισάγουμε σε όλους τους τομείς της οργάνωσης, της διοίκησης και των πωλήσεων, με ιδιαίτερη εντατικοποίηση της ανάπτυξης των δικτύων διαμεσολάβησης, αλλά και περαιτέρω ενίσχυση της διαδικτυακής πώλησης. Ενισχύουμε την ανταγωνιστικότητά μας μέσω της καινοτομίας και της ψηφιοποίησης και προχωρούμε, μέσω οικοσυστημάτων, στην εκπλήρωση της αποστολής μας να υποστηρίζουμε την ποιότητα και τη διάρκεια ζωής των πελατών μας» τονίζει, δίνοντας ένα γενικό περίγραμμα στρατηγικού προσανατολισμού, ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Interamerican.


Exit mobile version