Πτώση καταγράφει το ποσοστό μεριδίου αγοράς της Tesco, παρά την συνεχιζόμενη αύξηση
πωλήσεών της, σύμφωνα με το Marketwatch.
Σύμφωνα με την έρευνα της Kantar, οι πωλήσεις των προϊόντων του εν λόγω σούπερ μάρκετ στη Βρετανία αυξήθηκαν κατά
0,6% καθώς ανήλθαν στις 7,85 δισ.
λίρες το τρίμηνο (που έληξε στις 26
Φεβρουαρίου).
Ειδικότερα, σύμφωνα
με το Marketwatch, δύο ξεχωριστές έρευνες έδειξαν ότι οι γερμανικές εταιρείες Aldi και
Lidl συνέχισαν να αυξάνουν το μερίδιό τους “στην πίτα” των τεσσάρων μεγαλύτερων
super market στην Βρετανία. Πιο αναλυτικά:
Το μερίδιο της Aldi αυξήθηκε στο 6,3% το διάστημα (των 12 εβδομάδων που ολοκληρώθηκε στις 26 Φεβρουαρίου του 2017) έναντι των 5,8%
που σημείωσε την αντίστοιχη
περυσινή περίοδο, ενώ το μερίδιο της Lidl αυξήθηκε στο 4,6% έναντι των 4,2% που εμφάνισε προηγουμένως, σύμφωνα με έρευνα
της Kantar Worldpanel.
Σε ξεχωριστή έρευνα της Nielsen Homescan φαίνεται πως το
μερίδιο της Aldi αυξήθηκε στο 7,4% το διάστημα (των 12 εβδομάδων που ολοκληρώθηκε στις 25 Φεβρουαρίου του 2017) έναντι 6,8% που κατέγραψε την αντίστοιχη περίοδο του 2016, ενώ το
μερίδιο της Lidl αυξήθηκε στο 4,8% από 4,5%.