Quantcast
Η ετήσια ταξιδιωτική αναφορά της tripsta - enikonomia.gr
share

Η ετήσια ταξιδιωτική αναφορά της tripsta

δημοσιεύτηκε:

Μέσα από την ετήσια ταξιδιωτική αναφορά της tripsta παρουσιάζονται οι
στόχοι της εταιρείας για το 2016, τα κύρια αποτελέσματα καθώς και τα
ταξιδιωτικά δεδομένα του 2015.


Η Tripsta S.A, η Νο. 1 e-commerce επιχείρηση στην Ελλάδα, σημείωσε
περισσότερες από 1,5 εκατομμύριο συνολικές κρατήσεις, το 2015, παρουσιάζοντας
συνολική άνοδο της τάξεως του 14%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.


Με συνολικές πωλήσεις άνω των 516,6 εκατομμυρίων ευρώ το 2015,
αύξηση της τάξεως του 12.22% , κύρια
πηγή εσόδων για τον όμιλο της tripsta ήταν τα αεροπορικά εισιτήρια, τα οποία
ανήλθαν σε 509 εκατομμύρια ευρώ (+11,95% από το προηγούμενο έτος) αντιπροσωπεύοντας
το 98,9% των συνολικών εσόδων της εταιρείας. Κατά την διάρκεια του 2015,
σημαντική αύξηση παρουσίασαν οι επιπρόσθετες υπηρεσίες που παρέχονται από τα
brands της Tripsta S.A (travelplanet24, airtickets & tripsta), με την
μεγαλύτερη ανάπτυξη να σημειώνεται στην υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτων
(+216%), ακολουθούμενη από την κράτηση ξενοδοχείου (+64%).


Οι top 3 αναδυόμενες αγορές το περασμένο έτος ήταν η Νορβηγία, η
Σουηδία και η Κίνα, ενώ οι αγορές οι οποίες συνέβαλαν περισσότερο στην οικονομική ανάπτυξη της εταιρείας ήταν η
Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία, οι ΗΠΑ, η Γαλλία, η Αυστραλία και η Ελλάδα. Η
Μεγάλη Βρετανία παραμένει κυρίαρχος και διατηρεί την 1η θέση από το 2014,
αποφέροντας το μεγαλύτερο οικονομικό
όφελος στην εταιρεία.


Ο Φίλιππος Μπρίνκμαν, CEO της
tripsta δήλωσε : «Κοιτώντας προς το μέλλον παραμένουμε αισιόδοξοι για τις
προοπτικές ανάπτυξης της εταιρείας. Για την εξέλιξη της tripsta, το 2016,
έχουμε επικεντρωθεί σε 3 κεντρικούς πυλώνες: Multimodal OTA Focus, Customer
Experience & Loyalty και Data-focused Culture. Εστιάζουμε με αυτό τον τρόπο
στο να γίνουμε ένα online ταξιδιωτικό γραφείο το οποίο παρέχει στον ταξιδιώτη
όλα τα μέσα (αεροπλάνο, τρένο, πλοίο ή αυτοκίνητο) και όλες τις δυνατότητες για
να ταξιδέψει από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β. Επιπλέον επενδύουμε διαρκώς, με
σκοπό να χτίσουμε μια διαφορετική και ενδιαφέρουσα εμπειρία για τον πελάτη,
δημιουργώντας περισσότερους πιστούς πελάτες και αυξάνοντας το επίπεδο παροχής
των υπηρεσιών μας. Τέλος, ενισχύουμε ολοένα και περισσότερο την κουλτούρα της
εταιρείας, έχοντας πάντα ως σημείο αναφοράς τα δεδομένα, με σκοπό να ηγηθούμε
στην βιομηχανία των μεταφορών.»


Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν κατά την διάρκεια του
προηγούμενου, στις 30 Σεπτεμβρίου 2015 η tripsta κατέγραψε νέο ρεκόρ πωλήσεων
αεροπορικών εισιτηρίων, με 7.801 εισιτήρια μέσα σε μόλις μια ημέρα. Επιπλέον, η
ημέρα με τις περισσότερες κρατήσεις ήταν η 1η Δεκεμβρίου, με περισσότερες από
5.450 κρατήσεις. Ο μέσος αριθμός εισιτηρίων
που πωλούνται μέσω του δικτύου της tripsta μέσα σε μια ώρα ανέρχεται στα
389, ενώ ο μέσος αριθμός κρατήσεων που πραγματοποιήθηκαν το 2015 μέσα σε μια
ώρα υπολογίζεται σε 260 κρατήσεις.


Η τάση που επικρατεί με τη γενική άνοδο της χρήσης κινητών συσκευών
(smartphones και tablets) φαίνεται και στις κρατήσεις εισιτηρίων. Το 2015 το
21,5% των συνολικών κρατήσεων πραγματοποιήθηκαν με την χρήση φορητής συσκευής
μέσα από το mobile site και την iOS εφαρμογή των brands της tripsta (16,72% το
2014).


Επιπλέον, η πιο δημοφιλής περίοδος για να πραγματοποιήσει κάποιος την
κράτησή του το 2015 ήταν τον μήνα Νοέμβριο – με 139.531 κρατήσεις, με λιγότερο
δημοφιλή περίοδο κράτησης – 105.675 κρατήσεις -
να είναι ο Αύγουστος.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.