Quantcast
H Technogym στο Παγκόσμιο Οικονομικό Forum 2016 - enikonomia.gr
share

H Technogym στο Παγκόσμιο Οικονομικό Forum 2016

δημοσιεύτηκε:

Στην ετήσια συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Forum, που πραγματοποιήθηκε στο Davos από τις 20 έως τις 23 Ιανουαρίου 2016, συμμετείχε και η Technogym, η διεθνώς αναγνωρισμένη και καινοτόμος εταιρεία στον τομέα της αθλητικής προετοιμασίας, της αποκατάστασης και της ευεξίας, εκπροσωπώντας τη νέα φιλοσοφία στο χώρο του wellness που συνδέεται με την κοινωνική προσφορά.

Ο Nerio Alessandri, ιδρυτής της Technogym, πρόβαλε την ευεξία (wellness) ως μια ευκαιρία για κοινωνική προσφορά. Είναι μια ευκαιρία για τις κυβερνήσεις να μειώσουν τα έξοδα περίθαλψης, για τις εταιρείες να δώσουν κίνητρος στους εργαζομένους τους να είναι πιο δημιουργικοί και αποτελεσματικοί, αλλά και για όλους μας να βελτιώσουμε την υγεία και την καθημερινότητά μας. Αυτή είναι η πρόταση που παρουσίασε ο Nerio Alessandri σε μια περίοδο που για πρώτη φορά στην ιστορία του πλανήτη μας ο αριθμός των παχύσαρκων έχει ξεπεράσει τον αριθμό των ανθρώπων που υποσιτίζονται.

Η Technogym παρουσιάζει την κοινωνική της καμπάνια «Ας κινηθούμε και ας προσφέρουμε φαγητό» (Let’s move and Donate Food). Με μια απλή εφαρμογή, οι άνθρωποι που παρακολούθησαν το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, θα έχουν την ευκαιρία μέσω της καθημερινής τους κίνησης να δωρίζουν για καλό σκοπό. Μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες η άσκηση αποκτά κοινωνική αξία και «προσφέρει» όχι μόνο σε αυτόν που αθλείται αλλά και στο κοινωνικό σύνολο.

 

Σχετικά με τον Όμιλο FF Group

 

Η Technogym διατίθεται στην Ελλάδα από τον Όμιλο FOLLI FOLLIE (FFGroup), μια ηγετική δύναμη στον κόσμο της μόδας που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες. Ο Όμιλος σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, την Folli Follie και την βραβευμένη βρετανική εταιρεία Links of London. Διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων. Τα attica πολυκαταστήματα και τα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα. Παράλληλα, ο Όμιλος FF Group έχει ξεκινήσει τη στρατηγική ανάπτυξη των δικών του multi brand concept stores, Collective και Kix.

Μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, UGG Australia, Juicy Couture, Ted Baker, Vilebrequin, Guess Jeans, Scotch & Soda, Calvin Klein Jeans, Nike, Converse, Franklin & Marshall, G-Star RAW, Samsonite και Technogym, ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου, ενώ ο Όμιλος FF Group διαθέτει την αποκλειστική διανομή της Juicy Couture σε όλη την Ηπειρωτική Ευρώπη, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία και Κύπρο. Η δραστηριοποίηση του Ομίλου FF Group στον κλάδο Beauty & Cosmetics είναι σημαντική και αφορά στην αποκλειστική διανομή στην Ελλάδα των παγκοσμίου φήμης μαρκών ομορφιάς και περιποίησης της Procter & Gamble Prestige (Dolce&Gabbana, Gucci, Escada κ.ά). Από τον Ιούλιο του 2015 ο Όμιλος FF Group επέκτεινε τις δραστηριότητές του στον κλάδο Beauty & Cosmetics με την αποκλειστική εκπροσώπηση και διανομή των προϊόντων Shiseido για Ελλάδα και Κύπρο. Παράλληλα, ο Όμιλος διαθέτει στην ελληνική αγορά διεθνώς γνωστές μάρκες καλλυντικών όπως: Molton Brown, Annick Goutal κ.α., στην beauty & lifestyle boutique, Heaven on Earth, η οποία βρίσκεται σε έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους της Κηφισιάς.

Ο Όμιλος διατηρεί συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής μέσω της στρατηγικής συμμαχίας και της συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο της ελβετικής Dufry AG, η οποία εξαγόρασε τα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών.

Με δυναμική δομή και εντυπωσιακό χαρτοφυλάκιο ο Όμιλος FF Group καλύπτει με τα προϊόντα του όλες τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, από την παιδική ηλικία μέχρι την ενήλικη ζωή.

Ο Όμιλος FF Group δημιουργεί μόδα σε παγκόσμιο επίπεδο και διαθέτει εδραιωμένη παρουσία με πάνω από 980 σημεία πώλησης και απασχολεί περίπου 5.000 άτομα ανά τον κόσμο.

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.