Η Shiseido Co., Ltd. επιλέχθηκε και βραβεύθηκε για 5η συνεχή χρονιά με τον τίτλο της “Πιο Ηθικής Εταιρείας στον Κόσμο”, για το 2016. Η ανακοίνωση έγινε στις 7 Μαρτίου 2016, από το Ethisphere® Institute, ένα διεθνή οργανισμό ΄΄ανταλλαγής απόψεων΄΄, διεθνές think-tank που εδρεύει στις Η.Π.Α. και ασχολείται με την υποστήριξη των καλών πρακτικών των επιχειρήσεων, σε τομείς όπως η εταιρική ηθική και η εταιρική κοινωνική ευθύνη.
Σχετικά με τις Πιο Ηθικές Εταιρείες του Κόσμου το 2016
Το “Ethisphere® Institute” ερευνά περίπου 1000 εταιρείες σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως και ανακοινώνει τις «Πιο Ηθικές Εταιρείες του Κόσμου» κάθε χρόνο, από το 2007.
Ο τίτλος ΄΄World’s Most Ethical Companies΄΄, όπως αποκαλείται, επιβραβεύει εταιρείες που ευθυγραμμίζουν τις αρχές με τη δράση, εργάζονται για να καθιστούν την εμπιστοσύνη μέρος του εταιρικού τους DNA και διαμορφώνουν έτσι τα μελλοντικά πρότυπα του κλάδου, υιοθετώντας από σήμερα τις πιο αποδοτικές πρακτικές του αύριο.
Εταιρική Ηθική της Shiseido και Δραστηριότητες Κοινωνικής Προσφοράς
Για περίπου 140 χρόνια από την ίδρυσή της το 1872, η Shiseido έχει δημιουργήσει ως θεμελιώδη αρχή των εταιρικών δραστηριοτήτων της, την ΄΄Εξυπηρέτηση των πελατών μας μέσα από την ομορφιά και την ευεξία». Επίσης, γνωρίζοντας ότι οι πωλήσεις στο εκτός Ασίας αντιπροσωπεύουν σήμερα περισσότερο από το 50% των συνολικών πωλήσεων, η Shiseido αναθεώρησε και δημιούργησε εκ νέου την εταιρική φιλοσοφία του Ομίλου Shiseido με τίτλο : ΄΄Η Αποστολή Μας, Οι Αξίες Μας, Ο Τρόπος Μας΄΄ τον Απρίλιο του 2011, με στόχο την ενίσχυση της αλληλεγγύης του Ομίλου Shiseido. Συγκεκριμένα, σε ό,τι αφορά στην εταιρική ηθική, η Shiseido αναλαμβάνει πρωτοβουλίες που βασίζονται στον ΄΄Τρόπο Μας΄΄, δηλώνοντας πρότυπα μέτρα που πρέπει να λάβει κάθε ένας από τους υπαλλήλους ξεχωριστά για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των 5 κατηγοριών των ενδιαφερόμενων, συμπεριλαμβανομένου των «Πελατών», των Επιχειρηματικών Εταίρων», των «Μετόχων», των «Υπαλλήλων», και της «Κοινωνίας/Γης». Όσο για τις δραστηριότητες κοινωνικής προσφοράς, η Shiseido προάγει επίσης διάφορες πρωτοβουλίες, ορίζοντας τις γυναίκες και την ομορφιά, τον πολιτισμό και το περιβάλλον ως τους τρεις τομείς προτεραιότητας στους οποίους η Shiseido έχει την ικανότητα να αξιοποιήσει τα δυνατά της σημεία.
O Όμιλος Folli Follie
O Όμιλος FF Group είναι μια ηγετική δύναμη στον κόσμο της μόδας που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες. Ο Όμιλος σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, την Folli Follie και την Links of London. Διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων. Τα attica πολυκαταστήματα και τα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα. Παράλληλα, ο Όμιλος FF Group έχει ξεκινήσει τη στρατηγική ανάπτυξη των δικών του multi brand concept stores, Collective και Kix.
Μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, UGG Australia, Juicy Couture, Ted Baker, Vilebrequin, Guess Jeans, Scotch & Soda, Calvin Klein Jeans, Nike, Converse, Franklin & Marshall, G-Star RAW, Samsonite και Technogym, ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου, ενώ ο Όμιλος διαθέτει την αποκλειστική διανομή της Juicy Couture σε όλη την Ηπειρωτική Ευρώπη, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία και Κύπρο. Η δραστηριοποίηση του Ομίλου FF Group στον κλάδο Beauty & Cosmetics είναι σημαντική και αφορά στην αποκλειστική διανομή στην Ελλάδα των παγκοσμίου φήμης μαρκών ομορφιάς και περιποίησης της Procter & Gamble Prestige (Dolce&Gabbana, Gucci, Escada κ.ά) και των προϊόντων Shiseido για Ελλάδα και Κύπρο. Στις αρχές του 2016, ο Όμιλος επιτυγχάνει την είσοδο στο κανάλι καλλυντικών ευρείας διανομής, μέσω της αποκλειστικής εκπροσώπησης και διανομής των προϊόντων μακιγιάζ Max Factor στην ελληνική αγορά. Επιπλέον, ο Όμιλος διαθέτει στην ελληνική αγορά διεθνώς γνωστές μάρκες καλλυντικών όπως: Molton Brown, Annick Goutal κ.α., στην beauty & lifestyle boutique, Heaven on Earth.
Ο Όμιλος διατηρεί συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής μέσω της στρατηγικής συμμαχίας και της συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο της ελβετικής Dufry AG, η οποία εξαγόρασε τα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών.
Ο Όμιλος FF Group δημιουργεί μόδα σε παγκόσμιο επίπεδο και διαθέτει εδραιωμένη παρουσία με πάνω από 980 σημεία πώλησης και απασχολεί περίπου 5.000 άτομα ανά τον κόσμο.