Η Mondelēz International ανακοίνωσε την έναρξη στρατηγικής συνεργασίας στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου με το Alibaba Group,τη μεγαλύτερη εταιρία εμπορίου online και mobile στον κόσμο. Η συνεργασία αυτή δίνει τη δυνατότητα στην Mondelēz International να εστιάσει περαιτέρω στο ηλεκτρονικό εμπόριο επεκτείνοντας και διευρύνοντας τη διείσδυσή της στην κινεζική αγορά.
Οι καταναλωτές της Κίνας θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να αποκτήσουν μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων της Mondelēz International, περιλαμβανομένων των Oreo, Chips Ahoy!, belVita, Toblerone, Cadbury και Trident, μέσω της πλατφόρμας του Alibaba, Tmall.com, τη μεγαλύτερη ηλεκτρονική πλατφόρμα της χώρας business-to-consumer για brands και λιανικό εμπόριο. Η Mondelēz International θα αυξήσει και τις επενδύσεις της στο Tmall.com λανσάροντας αποκλειστικά προϊόντα που θα ενισχύσουν την κατανάλωση, ξεκινώντας τον Μάιο με το Oreo Colorfilled, που δημιουργήθηκε ειδικά για τους καταναλωτές του Tmall.com. Το συγκεκριμένο προϊόν, που κυκλοφόρησε αρχικά στις ΗΠΑ τον περασμένο Νοέμβριο, δίνει τη δυνατότητα στους κινέζους καταναλωτές να σχεδιάσουν τη δική τους συσκευασία για το Oreo.
Με αφορμή τη νέα συνεργασία, οι δύο εταιρίες θα εργαστούν από κοινού για την προώθηση της επιχειρηματικής στρατηγικής της Mondelēz International στην Κίνα και την ανάπτυξη του συστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου του Alibaba Group, σε τομείς όπως καταναλωτική συμπεριφορά, cloud computing, branding και διαφήμιση, καινοτομία και προώθηση πωλήσεων.
«Η συνεργασία με το Alibaba είναι ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη του στόχου μας για ηλεκτρονικές πωλήσεις τουλάχιστον 1 δις. δολαρίων μέχρι το 2020», αναφέρει ο Tim Cofer, Chief Growth Officer, Mondelēz International. «Το snacking είναι ένας γρήγορα αναπτυσσόμενος τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα και το Alibaba είναι ένας ισχυρός εταίρος που θα μας βοηθήσει να πάρουμε το δικό μας μερίδιο αυτής της πίτας, επεκτείνοντας τα δίκτυα διανομής μας και βελτιώνοντας την πρόσβαση των προϊόντων μας σε αστικές και αγροτικές αγορές της χώρας».
«Το Alibaba Group δίνει τη δυνατότητα στα brands να αναπτυχθούν και να επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους στην Κίνα, βοηθώντας τους να αποκτήσουν επαφή με το καταναλωτικό κοινό και να δημιουργήσουν ένα αποδοτικό δίκτυο προμηθειών και διανομής», δήλωσε ο Jet Jing, Vice President του Alibaba Group. «Θέλουμε να βοηθήσουμε τη Mondelēz International να αξιοποιήσει πλήρως το σύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου και την τεχνολογία υποδομής μας για να διεισδύσει στα 407 εκατομμύρια ενεργών χρηστών μας στις λιανικές πωλήσεις στην Κίνα, οι οποίοι αναζητούν ποιοτικά διεθνή προϊόντα όπως αυτά της Mondelēz International».