Η Η&Μ «ντύνει» και την Κρήτη «ράβοντας» τζίρο 143 εκατ. ευρώ το 2014

Της ΜΑΙΡΗΣ Ι. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

Με ένα ακόμη κρίκο στην αλυσίδα των καταστημάτων της, αυτή τη φορά στην Κρήτη, η αλυσίδα ειδών ένδυσης H&M συνεχίζει την επεκτατική της πολιτική στη χώρα μας. Με το κατάστημα στα Χανιά, που εγκαινιάστηκε πριν από λίγες ημέρες, η σουηδική πολυεθνική αριθμεί πλέον στον ελλαδικό χώρο 32 καταστήματα.

Στόχος της διοίκησης αποτελεί η διεύρυνση της παρουσίας της πανελλαδικώς, με ρυθμό ανάπτυξης που θα κυμαίνεται από 10% έως 15% ετησίως. Στο πλαίσιο αυτό βρίσκεται σε αναζήτηση νέων καταστημάτων εντός και εκτός Αττικής, προκειμένου να λειτουργήσουν νέα καταστήματα με είδη ένδυσης, καθώς και με είδη σπιτιού.  Από το 2007 που άνοιξε το πρώτο κατάστημα στη χώρα μας, μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει παρουσία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ρόδο, Βόλο, Ιωάννινα, Πάτρα, Χανιά, Καλαμάτα, Κομοτηνή, Ξάνθη και Χανιά, ενώ σχετικά με τις πωλήσεις της, την προηγούμενη χρήση, αυτές «έτρεξαν» με ρυθμό της τάξης του 29%. Την περίοδο που διήρκεσε από την 1η Δεκεμβρίου του 2013 έως τις 30 Νοεμβρίου 2014 οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 143 εκατ. ευρώ έναντι 105,7 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα της οικονομικής χρήσης 2012- 2013. Στη χώρα μας η εταιρεία απασχολεί περί τα 600 άτομα προσωπικό.

Όσον αφορά στις πωλήσεις του ομίλου, που έχει έδρα του Στοκχόλμη, και αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο όμιλο παγκοσμίως, πρόσφατα ο Hennes & Mauritz, ανακοίνωσε άνοδο των πωλήσεων σε ποσοστό που έφθασε στο 15%, ξεπερνώντας μάλιστα τις αρχικές εκτιμήσεις. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του ομίλου, το πρώτο τρίμηνο (Δεκέμβριος 2014 – Φεβρουάριος 2015), οι πωλήσεις της H&M – μείον τον ΦΠΑ και το μετατρεπόμενα σε σουηδικές κορόνες – αυξήθηκαν κατά 25%  στις 40,63 δισ. κορώνες (4,63 δισ. δολάρια), από τις 32,14 δισ. κορώνες το περασμένο έτος. Εάν συνυπολογιστεί ο ΦΠΑ, οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου έφτασαν τις 46.79 δισ. κορόνες. Στις 28 Φεβρουαρίου, η H&M είχε συνολικά 3.551 καταστήματα, ενώ ένα χρόνο πριν αριθμούσε τα 3.192.

Σχετικά με τις επιχειρηματικές συνεργασίες, που κάθε χρόνο ανανεώνει με διάσημα πρόσωπα από τον καλλιτεχνικό και το χώρο της μόδας, η τελευταία της συνεργασία έγινε με την Coachella Valley Music & Arts Festival, παραμένοντας για έκτη χρονιά χορηγός του φεστιβάλ. Η σύμπραξη αυτή επεκτείνεται πέρα από τη συλλογή, αφού η H&M θα προμηθεύσει μέρος των επίσημων προϊόντων που θα διατίθενται στο φεστιβάλ. Η συλλογή H&M loves Coachella θα διατίθεται παγκοσμίως στο ηλεκτρονικό κατάστημα hm.com και σε περίπου 350 καταστήματα από τις 26 Μαρτίου, ενώ στη Βόρεια Αμερική ξεκίνησε ήδη από τις 19 Μαρτίου.

Exit mobile version