Η Frezyderm επεκτείνεται στη βρετανική αγορά

Της ΜΑΙΡΗΣ Ι. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

 

Στη βρετανική αγορά επεκτείνεται  η ελληνική εταιρεία δερμοκαλλυντικών Frezyderm. Η θυγατρική στο Λονδίνο αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία μέχρι τον Φεβρουάριο του 2016, παράλληλα όμως η εταιρεία κάνει τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε το Γενάρη να λανσάρει στην αγορά και μία καινούργια σειρά από οδοντόκρεμες.

Δύο μήνες πριν, η εταιρεία είχε επιλεχθεί να ενταχθεί στο δίκτυο της Endeavor, στο οποίο εντάσσονται εταιρείες που καταγράφουν ταχείς ρυθμούς ανάπτυξης, διακρίνονται για την εξωστρέφειά τους και διαθέτουν δική τους παραγωγή. Η Frezyderm αποδείχθηκε ότι πληροί τα κριτήρια, ενώ όπως ανέφερε σε εκπροσώπους του Τύπου, ο πρόεδρος της εταιρείας Γιάννης Αναστασίου οι ταχείς ρυθμοί ανάπτυξης θα συνεχιστούν, με την εταιρεία να επιδιώκει την είσοδό της σε νέα προϊόντα και σε νέες αγορές.  Αξιοσημείωτο, είναι ότι η εταιρεία μέσα στην κρίση κατάφερε να μειώσει το δανεισμό της, αφού όπως ανέφερε ο κ. Αναστασίου κινείται πτωτικά κατά 6,1% επί του τζίρου στο εννεάμηνο του έτους.

Σήμερα η εταιρεία παράγει 202 κωδικούς καινοτόμων δερμοκαλλυντικών και απασχολεί 180 ανθρώπους. Εξάγει, ήδη σε 23 χώρες το 7,5% του κύκλου εργασιών της, ενώ διαθέτει και συνεργασίες για την παραγωγή private label προϊόντων για λογαριασμό γνωστών πολυεθνικών του εξωτερικού.

Το 2015 οι εξαγωγές ανήλθαν σε 2,5 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για «μια στρατηγική που χτίζουμε από το 2010 και προσδοκούμε σε ακόμα μεγαλύτερα μεγέθη» όπως ανέφερε ο πρόεδρος της εταιρείας, τονίζοντας ιδιαίτερα ότι αγορές όπως η Σαουδική Αραβία, τα ΗΑΕ, η Ρουμανία, ο Λίβανος και ο Καναδάς πάνε πολύ καλά.

Η ελληνική εταιρεία, έχει λάβει αρκετές φορές αριστεία για την τεχνογνωσία και το packaging από αμερικανικούς και ευρωπαϊκούς οίκους, ενώ κατάφερε να κλείσει μια αποκλειστική συνεργασία για όλη την Ευρώπη με εταιρεία από την Κορέα από την οποία και εισάγει μια πρωτοποριακή συσκευασία που διακρίθηκε σε διαγωνισμό στην Αμερική.

Στο εννεάμηνο του 2015 οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7,6% αγγίζοντας τα 26 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά προ φόρων κέρδη άγγιξαν τα 2,6 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 80,8%. Γα το σύνολο του 2015 η εταιρεία εκτιμά ότι οι πωλήσεις θα φθάσουν στα 32,5 εκατ. ευρώ, ενώ οι στόχοι που έχουν τεθεί για τον τζίρο της επόμενης τριετίας είναι να σημειωθεί άνοδος της τάξης του 27,7%.

Όσον αφορά στη φαρμακευτική αγορά, αναπτύσσεται με ρυθμούς της τάξης του 2,6%, αγγίζοντας τα 2,6 δισ. ευρώ, ενώ αξιοσημείωτη είναι η στροφή των καταναλωτών στα φαρμακεία αντί για τα καταστήματα καλλυντικών δείχνοντας τη σαφή τους προτίμηση στα δερμοκαλλυντικά.  Το μερίδιο της αγγίζει το 10,6% στα καλλυντικά φαρμακείου, διαθέτοντας μεταξύ άλλων ολοκληρωμένη σειρά αντηλιακών, φροντίδας μαλλιών, ειδική σειρά για την αντιμετώπιση της ακμής, της ψωρίασης αλλά και ειδικές σειρές περιποίησης βρεφών και παιδιών. Σημαντικό μερίδιο διαθέτει επίσης και στην αγορά βιολογικού βρεφικού γάλακτος.

Τα τελευταία χρόνια η Frezyderm επενδύει σημαντικά ποσά στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, το οποίο στελεχώνεται από Έλληνες επιστήμονες.

Exit mobile version