Η Εθνική Τράπεζα ανακοινώνει τη συμμετοχή της στο εταιρικό κεφάλαιο της εταιρείας Goodvidio (goodvid.io) στο πλαίσιο του προγράμματος NBG Business Seeds για την ενίσχυση της καινοτόμου επιχειρηματικότητας.
H Goodvidio δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να προσφέρουν μια εμπειρία αγορών μέσα στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα και να αυξήσουν το ποσοστό των επισκεπτών που μετατρέπονται σε αγοραστές (conversion rate optimization), αξιοποιώντας video για την παρουσίαση των προϊόντων τους τα οποία συλλέγονται από κοινωνικά μέσα δικτύωσης όπως το YouTube, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2014 και εξυπηρετεί ένα μεγάλο εύρος ηλεκτρονικών καταστημάτων από όλο τον κόσμο.
Στους πελάτες της συγκαταλέγονται μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και διεθνή brands που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και σε κατηγορίες όπως Τεχνολογία, Υγεία και Ομορφιά, Αθλητισμός και Hobby, Σπίτι και Κήπος, Παιδικά Είδη, Τρόφιμα, Αξεσουάρ Μόδας και Auto-Moto.