Η easyJet γιορτάζει τα 20ά γενέθλιά της

Η easyJet  γιορτάζει τα 20α γενέθλιά της με ειδική εξωτερική εμφάνιση σε ένα αεροσκάφος και αποκάλυψη νέων φουτουριστικών στολών.

–  Η εταιρία σηματοδοτεί δυο δεκαετίες χαμηλών ναύλων, φιλικής εξυπηρέτησης και απαράμιλλου δικτύου με ένα αεροσκάφος που είναι «ντυμένο» με περισσότερες από 100.000 από τις αγαπημένες φωτογραφίες διακοπών των πελατών της

–  Ανακοινώνει δοκιμές σε καινοτόμες στολές πληρωμάτων και μηχανικών

Η easyJet, η μεγαλύτερη & κορυφαία αεροπορική εταιρία της Ευρώπης, σήμερα γιορτάζει 20 χρόνια πτήσεων. Η πρώτη πτήση της easyJet ήταν στις 10 Νοεμβρίου 1995, από Luton στο Glasgow. Είκοσι χρόνια μετά, η αεροπορική εταιρία έχει ταξιδέψει / μεταφέρει πάνω από 68 εκατομμύρια επιβάτες σε 137 αεροδρόμια σε 31 χώρες και διατηρεί 768 διαδρομές σε όλη την Ευρώπη

Ο Κυβερνήτης Fred Rivett ήταν στα χειριστήρια της πρώτης πτήσης, η Lisa Burger (σήμερα είναι Επικεφαλής της εμπειρίας των πελατών της easyJet) έκανε check- in τον πρώτο επιβάτη της easyJet και o Στέλιος, ο  ιδρυτής της easyJet ήταν ανάμεσα στους   επιβάτες και τους εκπροσώπους των ΜΜΕ που ταξίδεψαν σε αυτή την πρώτη πτήση. Και οι τρεις αυτοί, καθώς και άλλοι που ήταν από την αρχή της εταιρίας, ήταν προσκεκλημένοι στον εορτασμό των γενεθλίων της easyJet, που έλαβε χώρα στα κεντρικά γραφεία της easyJet στο Luton.

Η easyJet αποκάλυψε το ειδικά «ντυμένο» αεροσκάφος με ένα μωσαϊκό που πάνω του απεικονίζει 100.000 από τις αγαπημένες φωτογραφίες των επιβατών που τράβηξαν σε ταξίδια τους από όλη την Ευρώπη τα τελευταία 20 χρόνια. Το αεροσκάφος συμβολίζει τον ρόλο που διαδραμάτισε η easyJet στην αλλαγή του τρόπου που οι άνθρωποι ταξιδεύουν σε όλη την Ευρώπη, χάρη στις ανταγωνιστικές τιμές, τη φιλική εξυπηρέτηση και την αφοσίωση των εργαζομένων στο να κάνουν το ταξίδι πιο εύκολο και προσιτό.

Η Carolyn McCall, CEO της easyJet, δήλωσε:

 «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να γιορτάζουμε την επιτυχία της easyJet κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων δεκαετιών. Πριν από 20 χρόνια η easyJet άλλαξε τον τρόπο που κάποιος ταξιδεύει στην Ευρώπη. Αλλάξαμε το μονοπώλιο των υψηλών τιμών των παραδοσιακών αεροπορικών εταιρειών και δώσαμε τη δυνατότητα σε μια «νέα» γενιά ταξιδιωτών, ανεξαρτήτου ηλικίας ή οικονομικής τάξης, να απολαύσει ταξίδια στην Ευρώπη. Από τότε μέχρι σήμερα, έχουμε ταξιδέψει 600 εκ. επιβάτες και έχουμε πραγματοποιήσει πάνω από 4,7 εκατομμύρια πτήσεις, αλλά αυτό το «ανήσυχο» πνεύμα είναι ισχυρότερο από ποτέ στην easyJet του 2015.

Ξεκινήσαμε με εισιτήρια για Γλασκώβη από £29 – ή όπως διαφημίζαμε εκείνη την εποχή, ένα εισιτήριο ήταν στην ίδια τιμή με ένα τζιν παντελόνι. Σήμερα, ένα Levis 501 στοιχίζει £75, ενώ οι ναύλοι μας, ακόμα και σήμερα για Γλασκώβη ξεκινούν από  £27,49.

Όλα αυτά δεν θα ήταν δυνατόν να γίνουν χωρίς εκείνους που υπήρξαν μέρος της ομάδας της easyJet κατά τη διάρκεια όλου αυτού του διαστήματος.  Έχουν δουλέψει πολύ σκληρά για να κάνουν τα ταξίδια πιο εύκολα και πιο προσιτά για τους επιβάτες μας.

Πρέπει επίσης να ευχαριστήσω τους καταπληκτικούς πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους σε εμάς και την υποστήριξή τους και, φυσικά, τους προμηθευτές και τους συνεργάτες μας, για τον επαγγελματισμό και την αφοσίωσή τους.

Παρά το γεγονός ότι σήμερα γιορτάζουμε 20 χρόνια της γενιάς easyJet, είμαστε ακόμη πιο ενθουσιασμένοι για το μέλλον. Θα συνεχίσουμε να προκαλούμε την συμβατική σκέψη και ανυπομονούμε να δούμε που θα μας οδηγήσουν οι επόμενες δύο δεκαετίες.»

Ο Στέλιος Χατζηιωάννου, ιδρυτής και ιδιοκτήτης του εμπορικού σήματος της easyJet, δήλωσε από την εκδήλωση στο Luton:

«Σήμερα είναι η κατάλληλη ευκαιρία για να ευχαριστήσω όλους τους 30.000 ανθρώπους που εργάζονται για την easyJet σε καθημερινή βάση. Θέλω να ευχαριστήσω τους εργαζομένους και τους εξωτερικούς συνεργάτες – τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα – που έχουν κάνει την easyJet τα τελευταία 20 χρόνια μια εξαιρετική  επένδυση για τους μετόχους της και ένα καταπληκτικό σήμα για τους πελάτες της»

Ο Κυβερνήτης Fred Rivett, που πέταξε στην πρώτη πτήση της easyJet από Λονδίνο Λούτον προς Γλασκώβη στις 10, Νοεμβρίου του 1995, σχολίασε:

«Θυμάμαι τους πρώτους επιβάτες που επιβιβάστηκαν. Ήταν ένα κρύο σκοτεινό πρωινό και η καμπίνα των επιβατών ήταν γεμάτη ενθουσιασμένους επιβάτες που ένιωθαν ότι ήταν μέρος κάτι νέου και ανατρεπτικού. Είχαν, επίσης, πληρώσει κάτι πολύ λίγο για τις θέσεις τους! Ήταν μια πολύ υπερήφανη στιγμή για μένα και όλο το πλήρωμα. Το σύντομο ταξίδι στη Γλασκώβη ήταν εντελώς ρουτίνας, αλλά ξέρουμε τώρα ότι ήταν μόνο η αρχή, της αλλαγής, του τρόπου που πια θα πραγματοποιούνται τα αεροπορικά ταξίδια.

Η αεροπορική εταιρεία έχει διανύσει πολύ δρόμο σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και όντας εδώ σήμερα, φέρνει πίσω πολλές αναμνήσεις. Είναι και μεγάλη χαρά που παίρνουμε και μια γεύση του τι σχεδιάζεται για το μέλλον.»

Η Lisa Burger,  Υπεύθυνη του check –in των επιβατών στην πρώτη πτήση της easyJet, δήλωσε:

 «Θα θυμάμαι πάντα την ενέργεια, τον ενθουσιασμό και τον «θόρυβο» σχετικά με την πρώτη μας πτήση. Θυμάμαι, εξηγώντας στους πελάτες όπως τους κάναμε check-in ότι το μόνο που χρειαζόντουσαν  ήταν η επιβεβαιωτική επιστολή ή τον αριθμό της κράτησης για να ταξιδέψουν, καθώς δεν υπήρχαν εκτυπωμένες κάρτες επιβίβασης.

Από την πρώτη μέρα, ξεκινήσαμε να «εκπαιδεύσουμε» τους πελάτες μας πώς να αλληλεπιδρούν και πως να ταξιδεύουν  μαζί μας, καθώς και ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε τα ταξίδια πιο προσιτά αφαιρώντας  τις επιπλέον δαπάνες και τα περιττά έξοδα χωρίς να συμβιβάζουμε τις υπηρεσίες μας. Η αντίληψη πολλών ήταν ότι θα είναι μια άλλη αεροπορική εταιρεία που θα έρθει και θα παρέλθει, αλλά το «πορτοκαλί» πνεύμα που εξακολουθεί να υπάρχει μέχρι σήμερα, με την ίδια την πίστη στο μοντέλο και την μάρκα, σήμαινε ότι φέραμε την επανάσταση στον τρόπο που οι άνθρωποι ταξιδεύουν και τους αρέσει. Είκοσι χρόνια αργότερα, ακόμα μου αρέσει ότι κάθε μέρα είναι μία πρόκληση και μας δίνεται η ευκαιρία να καινοτομούμε. Συνεχίζουμε να βρίσκουμε τρόπους για να κάνουμε τα ταξίδια πιο εύκολα και προσιτά για τους επιβάτες μας.»

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 500 άτομα, συμπεριλαμβανομένων των μέσων μαζικής ενημέρωσης, προμηθευτές, συνεργάτες καθώς και προσωπικό από το παρελθόν και το παρόν, η εταιρεία επικεντρώθηκε στις δύο τελευταίες δεκαετίες, με μια «αναμνηστική» έκθεση. Μέχρι και η πρώτη διαφημιστική καμπάνια παρουσιάσθηκε – η οποία ήταν πολύ γνωστή καθώς σύγκρινε την τιμή ενός τζιν με ένα εισιτήριο easyJet. Επίσης, πραγματοποιήθηκε μία επίδειξη μόδας που παρουσιάστηκαν οι στολές του πληρώματος από το 1995 μέχρι σήμερα και του αύριου.

Παρ’ολο που η εκδήλωση επικεντρώθηκε στην επιτυχημένη πορεία τα τελευταία είκοσι χρόνια, η εταιρεία μίλησε και για τις προβλέψεις της για τα επόμενα είκοσι χρόνια και πως θα πραγματοποιούνται τα αεροπορικά ταξίδια  καθώς και έδειξαν μία δοκιμαστική στολή «τεχνολογίας» που σχεδιαστικέ για το πλήρωμα και τους μηχανικούς. Οι στολές δείχνουν πώς η εφαρμογή της καινοτόμου τεχνολογίας θα μπορούσε να παίξει ρόλο στο να διευκολύνει το προσωπικό, βοηθώντας με τις επικοινωνίες και την βελτίωση των διαδικασιών ασφάλειας.

 

Exit mobile version