Στα 24,646 εκατ. ευρώ αυξήθηκαν οι ζημιές της Frigoglass το β’ τρίμηνο του 2017 και στα 36,871 εκατ. το α’ εξάμηνο, ενώ οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 12,1% το τρίμηνο στα 121,144 εκατ. ευρώ και κατά 10,1% το εξάμηνο στα 215,432 εκατ. ευρώ.
Τα EBITDA ήταν μειωμένα κατά 9,4% το τρίμηνο στα 15,721 εκατ. ευρώ και κατά 10,3% το εξάμηνο στα 25,167 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα πάντως με την εταιρεία, σημειώθηκε βελτίωση του περιθωρίου EBITDA λόγω του ευνοϊκότερου μίγματος πωλήσεων στον κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης, των αυξήσεων τιμών στον κλάδο Υαλουργίας στη Νιγηρία και τη μείωση των λειτουργικών εξόδων, αλλά και σημαντική αύξηση των πωλήσεων στην Ευρώπη λόγω αυξημένης ζήτησης από τους εμφιαλωτές της Coca-Cola (+42% y-o-y).
Η υποτίμηση του Νάιρα και η χαμηλότερη ζήτηση επηρέασαν τον κλάδο Υαλουργίας στη Νιγηρία, παρά την υψηλή επίδοση των δραστηριοτήτων Μεταλλικών Πωμάτων και Πλαστικών Κιβωτίων, τονίζεται στην ανακοίνωση της Frigοglass, ενώ η χαμηλή ζήτηση από τους πελάτες αναψυκτικών επηρέασε σημαντικά την επίδοση του κλάδου Υαλουργίας στο Ντουμπάι
Η εταιρεία σημειώνει πως σε συνέχεια της δικαστικής επικύρωσης του σχεδίου συνδιαλλαγής (scheme of arrangement), η κεφαλαιακή αναδιάρθρωση αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου.
Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigοglass, σχολίασε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε βελτίωση του περιθωρίου EBITDA στους δύο επιχειρηματικούς μας κλάδους το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Η ισχυρή αύξηση των πωλήσεων στον κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης συνεχίστηκε στις κυριότερες ευρωπαϊκές αγορές μας με αποτέλεσμα να καταγράφεται ένα ευνοϊκό μίγμα πωλήσεων. Η επίδοση του κλάδου Υαλουργίας στη Νιγηρία υπεραντιστάθμισε τη δυσμενή επίπτωση στο περιθώριο κέρδους από τη μείωση των πωλήσεων στην Frigοglass Jebel Ali.
Για το δεύτερο μισό του έτους, θα παραμείνουμε προσηλωμένοι στην αξιοποίηση της δυναμικής που έχουμε δημιουργήσει μέσω της καινοτόμου σειράς ICOOL και της ολοκληρωμένης λύσης παροχής υπηρεσιών (Service) με τους πελάτες μας ώστε να αποκτήσουμε κερδοφόρα μερίδια αγοράς. Θα συνεχίσουμε, επίσης, να αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες μείωσης κόστους, αυξάνοντας την αποδοτικότητά μας με στόχο την ενίσχυση της κερδοφορίας μας.”