Αύξηση 3,8% σημείωσαν οι πωλήσεις
των προϊόντων του ομίλου Fourlis, που ανήλθαν στα 92 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2016 σε σχέση με το αντίστοιχο
διάστημα 2015, που είχαν ανέλθει στα 88,6 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων,
τόκων και αποσβέσεων, (EBITDA) της εταιρείας ανήλθαν στα 3 εκατομμύρια ευρώ το
πρώτο τρίμηνο του 2016 έναντι 1,1 εκατομμυρίων ευρώ που καταγράφηκαν το πρώτο
τρίμηνο του 2015.
Οι ζημίες προ φόρων ανήλθαν σε 4 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 6,1 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2015. Οι ζημίες μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ήταν 3,2 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 5,2 εκατ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015.
Η λιανική εταιρεία οικιακού
εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ) εμφάνισε αύξηση 7% στις πωλήσεις των προϊόντων της
(καταγράφηκαν 59,6 εκατ. ευρώ) το πρώτο τρίμηνο του 2016 σε σχέση με το
αντίστοιχο διάστημα του 2015 (55,7 εκατ. ευρώ).
Στη λιανική εταιρεία αθλητικών
ειδών (Intersport), οι πωλήσεις των προϊόντων της παρουσίασαν αύξηση 4,3% το πρώτο τρίμηνο του 2016 (καθώς ανήλθαν στα
32,4 εκατ. Ευρώ) σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, (καταγράφηκαν 31
εκατ. Ευρώ).
Πάντως όμιλος Fourlis αριθμεί σήμερα 108 καταστήματα
Intersport συνολικά, (Ελλάδα 48, Ρουμανία 29, Τουρκία 22, Βουλγαρία 5 και Κύπρο
4) έναντι 106, στο τέλος του 2015 και επτά καταστήματα The Athlete’s Foot
(Ελλάδα 5, Τουρκία 2).