Forthnet: Συνεχίζεται η αύξηση της συνδρομητικής βάσης

Ενίσχυση της συνδρομητικής βάσης, παρά το αντίξοο μακροοικονομικό περιβάλλον, πέτυχε η Forthnet. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ομίλου, σημειώθηκαν:

● 2% αύξηση στις συνολικές συνδρομές σε ετήσια βάση

● 5,9% αύξηση σε συνδρομητές Nova 3Play σε ετήσια βάση

● 5,5% αύξηση σε συνδρομητές Nova σε ετήσια βάση

● 0,3% αύξηση σε συνδρομητές LLU σε ετήσια βάση

● Έσοδα Α΄ Εξαμήνου στα 182,7 εκατ. ευρώ

● Προτεραιότητα στη βελτιστοποίηση της κοστολογικής βάσης 

 

Ο διευθύνων σύμβουλος  Πάνος Παπαδόπουλος δήλωσε: «Στο δεύτερο τρίμηνο του 2015 τα βασικά μεγέθη της εταιρείας παρουσίασαν ανάλογη επίδοση με αυτή του πρώτου τριμήνου. Η συνδρομητική μας βάση συνεχίζει να αυξάνεται σε ετήσια βάση, παρά το δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον. Υπό τις δεδομένες συνθήκες, παραμένουμε συντηρητικοί και εστιάζουμε στην ποιότητα των υπηρεσιών μας και στη βελτιστοποίηση της κοστολογικής μας βάσης».

 

Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play

 

Στο τέλος του 2ου τριμήνου του 2015, τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στα 364,7 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 5,9%, σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2014, ενισχύοντας την παρουσία της Forthnet στα ελληνικά νοικοκυριά. Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.

 

Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες

 

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2015 η Forthnet παρέμεινε ο κορυφαίος εναλλακτικός τηλεπικοινωνιακός πάροχος, ενώ οι ενεργοί συνδρομητές LLU αυξήθηκαν κατά 0,3% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, καθώς ανήλθαν στους 641,9 χιλιάδες.

 

Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης

 

Στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2015, η συνδρομητική βάση παρουσίασε αύξηση 5,5% συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 509,1 χιλιάδων συνδρομητών. Η εξάπλωση των υπηρεσιών 3play αναμένεται να συνεχίσει να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης.

 

Μείωση εσόδων

 

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 1ο εξάμηνο του 2015, ανήλθε στα €182,7εκ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2014, εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα και της μείωσης της αγοραστικής δαπάνης. Τα προσαρμοσμένα ως προς το λογιστικό χειρισμό έσοδα, που προκύπτουν από τη λειτουργία της εταιρείας ως ενδιάμεσου παρόχου, μειώθηκαν κατά 6,9%. Η μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα στο εξάμηνο κατά €3,1 εκατ.

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 2ο τρίμηνο του 2015, ανήλθε στα €90,8εκ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2014, εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα και της μείωσης της αγοραστικής δαπάνης. Η μεταβολή του τζίρου, προσαρμοσμένη ως προς το λογιστικό χειρισμό των εσόδων, που προκύπτουν από τη λειτουργία της εταιρείας ως ενδιάμεσου παρόχου, είναι στο επίπεδο

του -8,1%. Η μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα στο 2ο τρίμηνο κατά €1,2 εκατ.

Τα προσαρμοσμένα EBITDA του 1ου εξαμήνου του 2015 ανήλθαν στα €29,2 εκατ., έναντι €32,3 εκατ. του 1ου εξαμήνου του 2014, κυρίως λόγω της συμπίεσης των τιμών.

Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός τον Ιούνιο του 2015 ανέρχεται σε €325 εκ.

 

Πρόσφατες Εξελίξεις

 

• Το Β’ Τρίμηνο του 2015 η Forthnet ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας για δύο ακόμα σεζόν  (μέχρι και τη σεζόν 2016-2017) με τη διοργανώτρια αρχή του εγχώριου πρωταθλήματος μπάσκετ ανδρών (ΕΣΑΚΕ), μέσω της οποίας θα συνεχίσει να μεταδίδει σε αποκλειστική βάση, τους αγώνες 12 ομάδων από τις 14 που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα, συμπεριλαμβανομένου και του Παναθηναϊκού.

• Η Forthnet βραβεύθηκε για την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών που προσφέρει από τον ετήσιο, διεθνώς αναγνωρισμένο, διαγωνισμό Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2014, με το Αργυρό Βραβείο στην κατηγορία «Telephone Response άνω των 50 εκπροσώπων». Πρόκειται για μία διάκριση που επιβεβαιώνει το σεβασμό στον πελάτη και την προσήλωσή μας στη διαρκή βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης.

• Η Nova, συνεπής στη στρατηγική της για παροχή καινοτόμων υπηρεσιών και πρωτοποριακής εμπειρίας θέασης, δημιούργησε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το κανάλι Nova Star Wars HD. Σε συνεργασία με τα στούντιο της Disney και της Fox, πρόβαλε τις 6 επικές ταινίες επιστημονικής φαντασίας Star Wars, καθώς και ντοκιμαντέρ, αφιερώματα και συνεντεύξεις από τους δημιουργούς των ταινιών.

Exit mobile version