Αύξηση 11,5% σημείωσε η παραγωγή ασφαλίστρων του Ομίλου Eurolife ERB,
καθώς ανήλθε στα 211,18 εκατ. ευρώ το
πρώτο εξάμηνο του 2016 σε σχέση με το
αντίστοιχο εξάμηνο του 2015.
Ειδικότερα τα κέρδη προ
φόρων του ομίλου εμφάνισαν αύξηση 8,4% καθώς ανήλθαν στα 36,37 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2016 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015.
Όσον αφορά στην
ελληνική αγορά ο ασφαλιστικός όμιλος Eurolife ERB (Eurolife ERB Α.Ε.Α.Ζ. και
Eurolife ERB Α.Ε.Γ.Α) σημείωσε αύξηση 12,5% στην παραγωγή ασφαλίστρων στις
Ασφαλίσεις Ζωής.
Σε ό,τι αφορά τη θυγατρική εταιρία του ομίλου ERB
Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Α.Ε.Μ.Α, η οποία δραστηριοποιείται από το 1992 ως
μεσίτης στη διαμεσολάβηση ασφαλιστικών εργασιών με εξειδίκευση στις
επιχειρηματικές ασφαλίσεις, παρουσίασε κέρδη προ φόρων 0,59 εκατ. ευρώ.
Αντίστοιχα, στη Ρουμανία οι θυγατρικές Ζωής, Eurolife ERB
Asigurari de Viata, και Ζημιών, Eurolife ERB Asigurari Generale, ενίσχυσαν
σημαντικά τη διείσδυση στην ασφαλιστική αγορά της Ρουμανίας, αυξάνοντας την
παραγωγή των ασφαλίστρων κατά 123,4% καθώς ανήλθε στα 6,42 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2016
έναντι του αντίστοιχου διαστήματος 2015.
Μεταξύ άλλων O
πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Eurolife ERB Insurance Group Α.Ε.
Συμμετοχών, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου
δήλωσε σχετικά με τα αποτελέσματα του Ομίλου: «Και το 2016, ο Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB συνεχίζει την ήδη
επιτυχημένη του πορεία, διαθέτοντας πλέον ως ισχυρό επενδυτικό εταίρο, τον
Όμιλο Fairfax. Ο Όμιλος Fairfax αποτελεί έναν μακροπρόθεσμο επενδυτή με μεγάλη
εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο, καθώς κατέχει σημαντικά μερίδια σε πάνω από 20
ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές εταιρίες σε Αμερική, Μέση Ανατολή, Ασία και
Ευρώπη, γεγονός που θα μας επιτρέψει να αξιοποιήσουμε την τεχνογνωσία και την
καινοτομία του Ομίλου. Ταυτόχρονα, χάρη στη θεμελιώδη φιλοσοφία της διοίκησης
της Fairfax, που εστιάζει στην παροχή ελευθερίας και αυτονομίας σχεδιασμού και
λειτουργίας στις διοικήσεις των εταιριών όπου επενδύει, ο Όμιλος Eurolife ERB
αποκτά έναν διεθνή χαρακτήρα, διατηρώντας την ισχυρή ελληνική του προσωπικότητα
και ευελιξία, ώστε να προσαρμόζεται στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς».