Η Eurobank τιμήθηκε πρόσφατα με το βραβείο «Καλύτερη Τράπεζα Λιανικής Τραπεζικής στην Ελλάδα 2015» (Best Retail Bank in Greece) από το διεθνούς κύρους περιοδικό «World Finance».
Παράλληλα, το εξειδικευμένο διεθνές περιοδικό World Finance βραβεύει τους καλύτερους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο με βάση μια σειρά αυστηρών κριτηρίων, που σχετίζονται με την καινοτομία και ευρηματικότητα σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.
Ειδικότερα, τα βραβεία του «World Finance» χαρακτηρίζονται από τον οικονομικό Τύπο, ως η κορυφαία αναγνώριση στον τραπεζικό χώρο και αποτελούν έμπρακτη ψήφο εμπιστοσύνης στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Σε μια δύσκολη και ιδιαίτερα απαιτητική χρονιά τόσο για τη χώρα, όσο και για το τραπεζικό σύστημα εν γένει, η Eurobank συνέχισε να:
• Υποστηρίζει τους πελάτες της μέσα από τα διαφορετικά κανάλια πωλήσεων (τα καταστήματα Δικτύου Eurobank και Δικτύου Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ΤΤ 0,00%, το συνεργαζόμενο δίκτυο ΕΛΤΑ, την ηλεκτρονική τραπεζική), προσφέροντας λύσεις ειδικά σχεδιασμένες για κάθε πελατολόγιο.
• Ισχυροποιεί τις πελατο-κεντρικές μονάδες (Τραπεζική Ιδιωτών,Τραπεζική Affluent, Τραπεζική Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων και Επαγγελματιών), με γνώμονα τη σε βάθος γνώση του κάθε πελατολογίου και την, κατ΄επέκταση, ορθότερη διαχείριση και εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη διακριτά.
• Διευρύνει το επιτυχημένο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Καρτών «Επιστροφή» με τη συμμετοχή άνω των 7.000 συνεργαζόμενων εμπορικών επιχειρήσεων από όλους τους κλάδους, δίνοντας, παράλληλα, την ευκαιρία στους πελάτες της να έχουν όφελος από τη συγκέντρωση περισσοτέρων ευρώ Επιστροφή στις αγορές τους, ειδικά κατά την περίοδο των capital controls όπου παρατηρείται θεαματική αύξηση στη χρήση καρτών.
• Προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα λύσεων για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε τουριστικές περιοχές, εκτιμώντας ότι ο τουριστικός κλάδος αποτελεί έναν από τους βασικότερους μοχλούς ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας.
• Στέκεται υπεύθυνα δίπλα στους δανειολήπτες της Καταναλωτικής και Στεγαστικής Πίστης, καθώς και στους πελάτες της Τραπεζικής Μικρών Επιχειρήσεων, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις και ειδικά προγράμματα, προσαρμοσμένα στις οικονομικές τους δυνατότητες, ιδίως κατά την παρούσα δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Σε επίπεδο εξυπηρέτησης, η Τράπεζα διακρίθηκε και για την ικανότητα ανταπόκρισης των στελεχών της σε όλα τα δίκτυα (καταστήματα, Europhone Banking, E-Banking) ιδιαίτερα κατά την περίοδο επιβολής των capital controls. Οι επιδόσεις αυτές αποτυπώθηκαν μέσω ερευνητικών αποτελεσμάτων στην αξιολόγηση των πελατών της ως προς την ικανοποίηση εξυπηρέτησής τους κατά τη συγκεκριμένη περίοδο και κατέδειξαν βελτίωση σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, αναφέρει η ανακοίνωση.