Ένα νέο έργο πληροφορικής για το Regency Casino Θεσσαλονίκης μέλος του ομίλου Regency Enternaintment, που δραστηριοποιείται στον κλάδο παροχής υπηρεσιών καζίνο και φιλοξενίας στην Ελλάδα, υλοποίησε η SingularLogic.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το έργο περιλάμβανε την προμήθεια των εφαρμογών Galaxy One Touch Retail και Galaxy Restaurant, την προμήθεια mobile PoS, τη σύνδεση με το SingularLogic ERP σύστημα, το σύστημα CRM/ Loyalty και το σύστημα υποδοχής που διέθετε η επιχείρηση, την ανάπτυξη custom εφαρμογών καθώς και υπηρεσίες προσαρμογής, παραμετροποίησης, εγκατάστασης, εκπαίδευσης, δοκιμαστικής λειτουργίας και υποστήριξης.
Το νέο πληροφοριακό σύστημα, στόχο είχε να καλύψει τη διαχείριση πωλήσεων σε πολλαπλούς και διαφορετικούς χώρους όπως bar, κατάστημα λιανικής πώλησης, αίθουσα παιγνίων, πολυχώρο θεαμάτων και εστιατόρια, την επικοινωνία μεταξύ ετερογενών συστημάτων (Casino CRM / Loyalty, σύστημα υποδοχής, ERP), την εκτέλεση τιμολογιακής πολιτικής, την on line πληροφόρηση και την κάλυψη ιδιαίτερων απαιτήσεων με την υλοποίηση custom εφαρμογών.
Τα οφέλη για το Regency Casino Θεσσαλονίκης επικεντρώνονται στη μείωση της πολυπλοκότητας για τους χειριστές και στην άμεση λήψη ολοκληρωμένης και ενιαίας πληροφόρησης της διοίκησης, στην κάλυψη ιδιαίτερων διαχειριστικών και λειτουργικών αναγκών που δημιουργούνται στα σημεία πώλησης των μπαρ με αποτέλεσμα την ταχύτητα στις συναλλαγές, την ελαχιστοποίηση των αναμονών, την ασφάλεια των συναλλαγών κ.α., καθώς και στην αύξηση της ευελιξίας μέσω διασύνδεσης με το CRM και στην προσωποποίηση των υπηρεσιών της επιχείρησης, με απώτερο σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.